Libelle soort
Deze libel zat op mijn balkon afgelopen week, vlakbij een sloot en met veel groen in de omgeving. Wie weet welke het is?
Deze libel zat op mijn balkon afgelopen week, vlakbij een sloot en met veel groen in de omgeving. Wie weet welke het is?
Wie weet welke libel dit is?
Wonende in utrecht (noord), vond ik deze poep in onze achtertuin.Het formaat is ongeveer 2-3cm.Heeft iemand enig idee van welk dier dit kan zijn?Zelf na wat zoeken op het internet kwam ik niet heel ver, als leek zou ik zeggen dat het het meest lijkt op egelpoepAlvast bedankt!...
Ik keek zojuist de aflevering van het Bargerveen terug. Hierin worden kikkers geteld adhv de eiklompen.
Want elk vrouwtje legt maar 1x een eiklomp. Maar vervolgens wordt dit aantal verdubbeld voor de mannetjes.
Kan ik hieruit halen dat een mannetje niet twee klompen bevrucht?
Alvast bedankt!
Deze kevertjes van enkele mm, trof ik enkele dagen geleden op veel paardenbloemen aan, langs een paadje aan de rand van een gemengd loofbos . Ze zaten ook op enkel bloemen van look zonder look en op een bloem van gewoon nagelkruid.
Is dit de gewone bandspanner, Epirrhoe alternataof E. rivata, of E. Galiata ? Vanmiddag gevonden in de tuin in Westerwolde.
In onze woonwijk is 95% van de kauwen plots verdwenen. Broeden al jaren in de wijk. Ook de meeuwen zijn vertrokken. Wat gebeurd hier?. Mark de Jong Voorhout in Zuid Holland
Dag forum, deze,voor mij onbekende vogel,gefotografeerd in Natuurgebied Fayersheide in Twente op 10 mei 2022.De vogel is iets groter dan een merel .Een betere foto heb ik niet,want de vogel was alweer gevlogen.Groet van Anna.
Hallo,Weet iemand hoe ik het best een website kan benaderen die een foto, incl. info van mij heeft gepikt en op hun website zonder vermelding bijna letterlijk heeft overgenomen??DE WEBSITEDE FOTOAchteraf spijtig wel (misschien ...) dat ik geen rechten op de foto heb vastgelegd en ook geen 'naamstikk...