Hoe heet dit vliegje?
Goedemiddag, dit kleine vliegje zat bij ons op de vensterbank. Op obs. Krijg ik brandnetelvlieg, klopt dit?
Alvast bedankt voor het meedenken.
Groetjes Ans.
Goedemiddag, dit kleine vliegje zat bij ons op de vensterbank. Op obs. Krijg ik brandnetelvlieg, klopt dit?
Alvast bedankt voor het meedenken.
Groetjes Ans.
Welke vlinder is dit. Ik kom er via de afbeeldingen op vlinderstichting.nl niet uit. Een Noords spikkeldikkopje? Heb helaas geen foto van de onderkant.
Is dit een juveniel klein watersalamandertje?
Er vallen nu heel veel lichtgroene besjes uit de eikenbomen. Nooit eerder gezien
Wat zijn dit voor gaten?
Zitten erg veel in onze tuin.
Deze zaten met velen op een soort lelieplant en vraten de steel kaal . Ik had ze nog nooit gezien . 19-5-2022 , eigen tuin
Hi - ik zou graag willen weten of er iemand is die weet of geiten misschien ook braamstruikgewas (takken) eten en zo niet welk (viervoetig) dier doet dat dan wel?ik heb nl onlangs een stukje grond gekocht waar dit gewas welig tiert, zeg maar, en zoek dus een manier(en) om het beheersbaar te houden e...
Vorige week was de specht druk met het voeren van de jongen. Gisteren trof ik het nest aan zoals te zien op de foto. Wat zou de oorzaak kunnen zijn?
Weet iemand of dit de Grote Karekiet is?