Nachtvlinder
Ik denk een soort nachtvlinder, misschien soort een uiltje?
Ik denk een soort nachtvlinder, misschien soort een uiltje?
We zitten hier in Noorwegen bij Stavanger en zagen net een dier in de zee zwemmen (ook onder water) en deze kwam ook aan land. Hij klom over de rotsen. Wij dachten dat het een zeeotter was, maar iemand van hier dacht een nerts. Wie weet wat het is?
Kan deze libel niet benoemen
Kan deze libel niet thuisbrengen
Wie weet de naam van dit beestje? Hartelijk bedankt. Dina2014
Het is een hele slechte foto, maar ik had geen tijd om de camera goed in te stellen. Toen ik dat wel had gedaan, was het kikkertje weg. Het was een piepklein ding en ik zag hem in de Dordtse Biesbosch.
Ik kan dit vogeltje werkelijk niet thuisbrengen. Het had de grootte van een mus, of iets kleiner. Gezien op de Dordrechtse Biesbosch. Mijn telelens was helaas niet toereikend genoeg om een betere foto te krijgen.Ben echt heel benieuwd.Jolanda
Ik kan dit vogeltje werkelijk niet thuisbrengen. Het had de grootte van een mus, of iets kleiner. Gezien op de Dordrechtse Biesbosch. Mijn telelens was helaas niet toereikend genoeg om een betere foto te krijgen. Ben echt heel benieuwd. Jolanda
Vanmorgen aangetroffen op de Groene Wal hier in Gouda. Twee insecten in copula op raapzaad. Beeldherkenning komt bij verschillende foto's met verschillende suggesties waarvan volgens mij de helft niet klopt. Maar ik weet het ook niet.Is er een richting aan te geven om verder te zoeken?