Welke vogel is dit?
Ben niet zo lang geleden begonnen met het maken van foto's van vogels. Weet iemand welke dit is?
Ben niet zo lang geleden begonnen met het maken van foto's van vogels. Weet iemand welke dit is?
Gistermiddag gevonden in De Haeck, bij Nieuwkoopse Plassen. Waterrijk gebied met els, populier, berk en veel riet. Waarneming.nl maakt mij niet wijzer. Obsidentify en NIA beeldherkenning komen met de vreemdste suggesties:azuurwaterjuffer, eikenbladvlo, Aphrophoridae indet, Ectopsocus petersi, Amerik...
Is dit een graafwesp?
Zuidlaardermeer gebied deze libel gezien alleen weet ik niet zijn naam omdat er meer libellen zijn die rood zijn.
Groet.
Geert
Mooie lichtblauwe vleugeltjes maar geen idee welk insectje dit kan zijn.Is nog niet volgroeid m.i. en moet nog een gedaantewisseling ondergaan ?Wie weet waarmee ik hier te maken had ?Vorige week gefotografeerd in het gras op de camping. Hgr. van Helga
In Zweden heb ik deze rups gevonden, maar van welke vlinder?
Ik zie voor het eerst mieren die in een bloem te lijken duiken. Een dag later was het event al over. Wat waren ze aan het doen? Ik heb ook een filmpje.