Welke plant is dit?
Grootbladig. Obsidentify herkent hem niet.
Grootbladig. Obsidentify herkent hem niet.
Wat zijn dit, slangen of pieren. Ze zijn ongelofelijk dun en lang. En wat doen ze met de dode sprinkhaan?
Op 20-09 waargenomen in Dordrecht. Ca één cm groot. Ik kan hem niet plaatsen. Is dit een zwam of een paddenstoel? Kent iemand deze?
Dit ‘eitje’ hupte en trok zo mijn aandacht. Weet iemand wat het is?
Kan iemand mij vertellen welke soort paddenstoel dit is.Alvast bedankt, vriendelijke groet, Cobie Reuvers.
In de uitzending van vanmorgen heeft Meneer Westra ideeën om "de wereld te redden". Dat vind ik eigenlijk een beetje vreemd iets. De wereld hoeft helemaal niet gered worden er is niets nieuws aan de hand wat de wereld aangaat.Nee ik ben geen klimaat ontkenner of zo iets, als je niet in wilt of kan ...
We hebben sinds kort een holletje in het gras. Wildcamera geplaats en het beestje kunnen vastleggen. Alleen nu de vraag: wat is dit...Vast dank voor de eventuele reacties.
In Heverlee (België) zijn momenteel een tuinhaag (Liguster) en sering aangetast.Vele ronde gaatjes. Weet iemand wie dit vraatbeeld veroorzaakt?Ik voeg enkele foto's toe.
Dag forum,graag zou ik willen weten welke ( roof ) vogel dit is.Hij/zij vloog heel hoog in de lucht in het noorden van de gemeente Oldambt,gefotografeerd met een telelens op 10 september 2022 in de middag.Gr. Anna.