Merel of ?
Deze namiddag liep in onze tuin een zwarte vogel de grote van een merel maar hij had een witte V op zijn borst?
Deze namiddag liep in onze tuin een zwarte vogel de grote van een merel maar hij had een witte V op zijn borst?
Wat voor bekerzwam is dit ?.Stond op drassige ondergrond nabij een sloot. Oranje bekertjes zijn ca 5 mm
Beste mensen,Weet iemand de naam?Gevonden op afgezaagde boom met veel verschillende zwammen, 19-10-2022
NoordTurkije, 14 oktober.vroeger weleens glimwormpjes gezien, maar dan was het altijd te donker om de bouw goed te zien, maar ze deden me hieraan denken. Is dit er een? Of is dit weer iets anders?
Noord Turkije 22oktober 2022 bergachtig gebied. Deze vlieg bleef lang genoeg zitten. hier nooit eerder gezien. Wie kent hem?
Noord Turkije, Aan grasspriet zat dit voorwerp, wat me eerst een slak leek, maar wat heel licht en dus vrijwel leeg moet zijn. Was aan alle kanten gesloten,datum 6 november 2022. berghelling met verwilderd grasland.moet dierlijk zijn, maar ik kan het niet goed plaatsen.
Qua formaat tussen eend en gans, Lijkt mij een tussen vorm.Echt groter en slanker dan een eend. Is er ook nog in zwart witte uitvoering.Welke vogel is dit?
Op een boomstronk in de tuin zag ik deze oranje balletjes, weet iemand wat het is ? Alvast dank, groetjes, Natan
Ik vroeg me af wat dit is. Het lijkt op een beukennootje?