Welke vogel is dit ?
Eind juni was deze vogel druk aan het zingen, op een boom op een mooie berghelling in Oostenrijk Vorarlberg, op ongeveer 1500 meter hoogte.Maar wat is het ? het lijkt wel een rietvogel uit de Weerribben......
Eind juni was deze vogel druk aan het zingen, op een boom op een mooie berghelling in Oostenrijk Vorarlberg, op ongeveer 1500 meter hoogte.Maar wat is het ? het lijkt wel een rietvogel uit de Weerribben......
Is dit misschien het begin van een rossige buiszwam?
Nog een foto van eenzelfde zwam als de vorige keer, misschien nu duidelijker?
Vanochtend gezien tussen de struiken en planten voor een dorpshuis een heel beweeglijk vogeltje. Zat geen moment stil. Aan de onderkant licht. Misschien lichte wenkbrauwstreep. Het snaveltje leek wel donker. Een Cetti’s zanger? Foto is helaas niet duidelijk.
Tijdens een wandeling door het bos kwam ik een soort kever (denk ik) in een verpopping of web tegen. Ik ben erg benieuwd of iemand me wellicht kan helpen met het determineren wat ik precies gefotografeerd heb!
Weet iemand wat dit voor zwam is?
Is dit een RUIG elfenbankje?
ik kreeg een foto met de vraag wat dit kan zijn al die gaatjes in de boom
Goedemorgen allemaal,
Vanochtend liep deze over de vloer in de woonkamer/keuken. Vorige week ook 1 in badkamer, deze was erg sloom. En zat vlakbij het raam.
Ikzelf ga al uit van het ergste.
Moet er wel bij zeggen dat mijn man de tochtstrips eruit heeft l...