Fitis?
Weet iemand welk vogeltje dit is. Ik twijfel tussen een Fitis en Tuinfluiter maar kan er totaal naast zitten.
Weet iemand welk vogeltje dit is. Ik twijfel tussen een Fitis en Tuinfluiter maar kan er totaal naast zitten.
Op de een of andere manier lukt het niet om de foto's te vergroten. Als ik op de pijltjes rechts boven ga staan gebeurt er niets? Iemand een idee??
Welke vlinder ?
Deze enorme zwam van bijna een halve meter breed, trof ik gister (6 juni) aan op een boomstronk van een-naar ik vermoed-omgezaagde wilg. Ben heel nieuwsgierig naar de soort en vraag me tegelijkertijd af of dit normaal is: zwammengroei in de zomer.
Vooralsnog...blijf ik de weergave van de foto's op de vernieuwde website minder scherp weergegeven worden dan voorheen
Benieuwd of er anderen anders over denken of mee eens zijn
Locatie: op het plafond bij ons thuis in Heerhugowaard, Noord-Holland.
ik kan met geen mogelijkheid een foto meer uploaden, zowel op de pc als op de ipad niet.
kan niet echt zeggen dat de gebruiksvriendelijkheid vooruit gegaan is. waarom iets veranderen dat voor iedereen duidelijk was en perfect werkte?
groet mooiholland
Een paar dagen geleden heb ik een nogal vreemde "logica" bij het afhandelen van foto's gemeld:
https://vroegevogels.bnnvara.nl/community/forum/post/163
Vandaag valt me op dat er iets is veranderd, maar om nou te zeggen dat het een verbetering is ...
Momen...
Ken je de naam?
De struik heeft ook een soort snijboon/ sugarnaps-achtige peulen.
thanks.