Is dit een zwam in ontwikkeling, nestelt zich namelijk helemaal om het mos heen? Gespot in een drassig gedeelte van het bos in natuurgebied Kranenbroek bij Echt.
Blijf op de hoogte
Houd mij per mail op de hoogte van nieuwe reacties op deze vraag.
Nou zou er niets anders van maken dan idd geplukte hondenharen , als ik de haren van onze sint-B zou laten liggen ziet dat er binnen een (vrij) korte tijd ook zo uit, incl mos hoor. Dus Inja , voortaan niet zo snel oordelen hoor.
Tjah en als 1 van de serieuste van de mensen hier, mag ik dat best zeggen ;-) LOL
met vrolijke groeten, Draak
rijswijk
Ja Joost (ben ook niet anders van je gewend....!), en de antwoorden van Euroblinkie en Hennepen ook.........
Groet, Minke.
JoostBak
Mijn antwoord was serieus.......
rijswijk
Nee Inja, serieuze reacties kan je op dit forum niet verwachten. Wij maken (zoals je bij een vorige vraag van je al gemerkt moet hebben) alleen, heel kinderlijk, grappen en grollen over poep en pies.
Groet, Minke.
JoostBak
Kan er zo niets van maken, maar beschimmelde resten van een (honden)drol zou wat mij betreft ook wel kunnen (die resten kunnen nagenoeg verdwenen zijn, zodat het lijkt alsof het mos beschimmeld is). Mochten het haren zijn, dan moeten ze stevig zijn - schimmeldraden trek je namelijk zo uit elkaar.
inja
Kunnen er ook serieuze reacties gegeven worden, ik had duidelijk aangegeven dat het helemaal om mos heen zat.
euroblinkie
Kan ook een pluk geborstelde haren van een hond zijn
gr lou
Hennepen
Hallo Inja,
Volgens mij is het geen zwam, maar een beschimmelde (honden?)drol.
inja
Hierbij nog zo'n exemplaar waarvan ik mij afvraag wat het is.
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (9)
Tjah en als 1 van de serieuste van de mensen hier, mag ik dat best zeggen ;-) LOL
met vrolijke groeten, Draak
Groet, Minke.
Groet, Minke.
gr lou
Volgens mij is het geen zwam, maar een beschimmelde (honden?)drol.