Wie weet welke nachtvlinder dit is? Wilmavankaathoven Geplaatst op 08-08-2017 om 17:58 Deel op Facebook Deel op Twitter Deze nachtvlinder is niet groot en zag ik in een natuurgebied met heide. Het plantje weet ik zo niet.
Einstein Geplaatst op 13-08-2017 om 20:15 Sorry mijn laatste reactie hoort bij een andere foto, mijn excuses.
Einstein Geplaatst op 13-08-2017 om 20:14 Plant waar hij nu op zit lijkt mij zo vanaf de foto gezien Canadese fijnstraal.
Wilmavankaathoven Geplaatst op 08-08-2017 om 19:03 Het is inderdaad afgevlogen wat het er niet makkelijker op maakt, maar ik ga daar eens even kijken, dank je wel.
jeanette Geplaatst op 08-08-2017 om 18:33 Die ziet er al flink versleten uit...Kijk eens op Vlindernet bij de Uilen.Weet het niet zeker maar daar zou je hem misschien kunnen vinden. Anders de andere groepen nagaan. Ik zou het zo niet weten...
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (6)
Sorry mijn laatste reactie hoort bij een andere foto, mijn excuses.
Plant waar hij nu op zit lijkt mij zo vanaf de foto gezien Canadese fijnstraal.
Super, dank je wel.
Strooiselmot, een micromotvlinder.
Het is inderdaad afgevlogen wat het er niet makkelijker op maakt, maar ik ga daar eens even kijken, dank je wel.
Die ziet er al flink versleten uit...
Kijk eens op Vlindernet bij de Uilen.
Weet het niet zeker maar daar zou je hem misschien kunnen vinden. Anders de andere groepen nagaan. Ik zou het zo niet weten...