Hoi Jeanette, het Binnenveld is zeker een prachtig gebied. Er worden als het goed is snel maatregelen getroffen om het vele sluipverkeer tegen te gaan. Het is erg jammer dat niet iedereen zuinig met de natuur daar (maar ik denk dat dat voor welk gebied dan ook geldt) omgaat. Het gebeurt regelmatig dat er magazines, flessen, potjes, dozen van vuurwerk en vele andere soorten afval worden achtergelaten. Ik probeer elke keer als ik de natuur in ga een beetje van dit zwerfafval op te ruimen, maar het is jammer dat zoiets nodig is en soms voelt het als water naar de zee dragen, maar dan denk ik: als niemand het doet wordt de berg alleen maar groter en alle kleine beetjes die opgeruimd worden helpen dan toch. En als dat kan tijdens het genieten van de prachtige natuur, dan is het ook maar een kleine moeite.
jeanette
Graag gedaan, Chantal.
Het Binnenveld heeft voor mij een hele bijzondere betekenis; duizenden voetstappen....prachtig gebied...zuinig op zijn!!
Chantal83
Hoi Jeanette,
Dankjewel voor je reactie. Nu je het zegt denk ik: ja, dat ik dat zelf niet gezien heb....
Bedankt voor de hulp :-)
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (4)
Het Binnenveld heeft voor mij een hele bijzondere betekenis; duizenden voetstappen....prachtig gebied...zuinig op zijn!!
Dankjewel voor je reactie. Nu je het zegt denk ik: ja, dat ik dat zelf niet gezien heb....
Bedankt voor de hulp :-)