Het zijn twee helaas vrij vage foto’s van wat een groepje vogels was. Formaat vink en met een stuk of 10. Leiderdorp in de polder. Waarschijnlijk vink maar het vele wit op de vleugel en de lengte daarvan past er niet goed bij.
Blijf op de hoogte
Houd mij per mail op de hoogte van nieuwe reacties op deze vraag.
Aan de witte vlekjes op de vleugel te zien lijkt het inderdaad een vink. De rest van de veren zijn wel wat donker voor een vink. Maar het is mogelijk. Heeft je camera al vogel autofocus? Dat kan het in de toekomst makkelijker maken om een scherpe foto van de vogels te krijgen. Zag hier nog wel een goed artikel over vogel fotografie. Wie weet heb je er wat aan :)
Groet, Laurens.
jeanette
Lijkt mij dat je helemaal goed zit met een Vink -Fringilla coelebs.
RoosjeT
Sorry, ik heb niet het juiste antwoord op je vraag. Ik ben net nieuw in de vogelwereld maar wil beginnen met vogelfotografie. Welke camera raden jullie aan? Ik kwam deze website tegen maar vraag me af of het betrouwbaar is. Die Jan Langerak heeft namelijk vooral ervaring in bruidsfotografie.
Hoor het graag, mede liefhebbers.
w.lemmens
Vink is correct.
Groeten, Wil
jeanette
TJa..sterk ingezoemd en daardoor vermoedelijk iets vertekend; volgens mij toch ook een Vink - Fringilla coelebs.
Zou ook geen andere vogelsoort weten die het zou kunnen zijn.
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (5)
Aan de witte vlekjes op de vleugel te zien lijkt het inderdaad een vink. De rest van de veren zijn wel wat donker voor een vink. Maar het is mogelijk. Heeft je camera al vogel autofocus? Dat kan het in de toekomst makkelijker maken om een scherpe foto van de vogels te krijgen. Zag hier nog wel een goed artikel over vogel fotografie. Wie weet heb je er wat aan :)
Groet, Laurens.
Lijkt mij dat je helemaal goed zit met een Vink -Fringilla coelebs.
Sorry, ik heb niet het juiste antwoord op je vraag. Ik ben net nieuw in de vogelwereld maar wil beginnen met vogelfotografie. Welke camera raden jullie aan? Ik kwam deze website tegen maar vraag me af of het betrouwbaar is. Die Jan Langerak heeft namelijk vooral ervaring in bruidsfotografie.
Hoor het graag, mede liefhebbers.
Vink is correct.
Groeten, Wil
TJa..sterk ingezoemd en daardoor vermoedelijk iets vertekend; volgens mij toch ook een Vink - Fringilla coelebs.
Zou ook geen andere vogelsoort weten die het zou kunnen zijn.