Welke kever is dit? Silvia1962 Geplaatst op 15-06-2020 om 13:01 Deel op Facebook Deel op Twitter Iemand een idee welke kever dit is?
jeanette Geplaatst op 15-06-2020 om 13:51 Oke, dan zal het genoemde soort zijn., Silvia. Op de rood gekleurde link in mijn eerste reactie kun je er meer over lezen en zien.
Silvia1962 Geplaatst op 15-06-2020 om 13:50 Bedankt voor de reactie. Ga ik eens verder zoeken met deze info. Bee Dat je zit in Nederland in mijn achtertuin
jeanette Geplaatst op 15-06-2020 om 13:41 Silvia, altijd graag wat meer info bij een vraag; was dit in het buitenland -want dan zou het een gelijkende soort kunnen zijn....Als het in Nederland is, is het de nimf ( 3e stadium)van de Groene Schildwants - palomena prasina.
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (3)
Oke, dan zal het genoemde soort zijn., Silvia.
Op de rood gekleurde link in mijn eerste reactie kun je er meer over lezen en zien.
Silvia, altijd graag wat meer info bij een vraag; was dit in het buitenland -want dan zou het een gelijkende soort kunnen zijn....
Als het in Nederland is, is het de nimf ( 3e stadium)van de Groene Schildwants - palomena prasina.