En als je scheel of "dubbel" ziet, ga je dubbel posten.......
rijswijk
Ik vind 'm meer lijken op je eerdere link, Jeanette. Vooral door dat donkere hart. Alleen lijkt het op de foto van Dick om een dubbele bloem te gaan, of kijk ik scheel?
Minke.
rijswijk
Ik vind 'm meer lijken op je eerdere link, Jeanette. Vooral door dat donkere hart. Alleen lijkt het op de foto van Dick om een dubbele bloem te gaan, of kijk ik scheel?
Minke.
jeanette
@Minke, ja en er zijn dan ook weer verschillende ondersoorten.... dat heb je met gekweekte planten. Maar dacht dat deze er aardig op leek.
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (7)
Kan ook 'Millennium Star' zijn.
En als je scheel of "dubbel" ziet, ga je dubbel posten.......
Minke.
Minke.
@Minke, ja en er zijn dan ook weer verschillende ondersoorten.... dat heb je met gekweekte planten. Maar dacht dat deze er aardig op leek.
via deze link waarschijnlijk beter te zien.
Je link gaat over de Barr's Pink. Grappig, daar was ik net ook uitgekomen. Vanwege dat donkere hart....
Maar er staan zoveel soorten op internet..............
Groet, Minke.
Zou het de Nieuwe Nederlandse Aster - Aster novi-belgii 'Fellowship' kunnen zijn, Dick?