Welk dier kan dat zijn? rietdebruin Geplaatst op 18-08-2017 om 20:50 Deel op Facebook Deel op Twitter Vanmiddag zag ik een wezelachtig diertje. Bruin-wit . Lichaamsgrootte ongeveer als een kleine eekhoorn. Snel, wendbaar .
ouweDraak Geplaatst op 25-04-2018 om 14:03 Tjah dat is wel erg vaag dan Jeroen, die wangvlek. Maar zou beide kunnen, ook kwa grootte , ik ging af op de grote van de kop in dit geval.mvg, Draak
Jeroen Kloppenburg Geplaatst op 24-04-2018 om 19:09 Ik denk een hint van een wangvlek te zien. Dat met de schijnbare grootte doet mij vermoeden dat het een wezel is. Hermelijn heeft geen wangvlek.
ouweDraak Geplaatst op 24-08-2017 om 09:26 Zo te zien is het een hermelijntje, lijkt door de foto dat er iets mis is met z'n achterhand, maar zal wel verbeelding zijn. Ja en snel zijn ze he :-)mvg, Draak
jeanette Geplaatst op 18-08-2017 om 21:18 Wezel of Hermelijn. Kijk maar even op de link naar de verschillen.
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (5)
Tjah dat is wel erg vaag dan Jeroen, die wangvlek. Maar zou beide kunnen, ook kwa grootte , ik ging af op de grote van de kop in dit geval.
mvg, Draak
Ik denk een hint van een wangvlek te zien. Dat met de schijnbare grootte doet mij vermoeden dat het een wezel is. Hermelijn heeft geen wangvlek.
Zo te zien is het een hermelijntje, lijkt door de foto dat er iets mis is met z'n achterhand, maar zal wel verbeelding zijn. Ja en snel zijn ze he :-)
mvg, Draak
Wezel of Hermelijn. Kijk maar even op de link naar de verschillen.