welk dier is dit spons96@hetnet.nl Geplaatst op 10-07-2020 om 10:52 Deel op Facebook Deel op Twitter Onze poes heeft dit dier gevangen en ik wil graag weten wat dit is.Had een lange staart met wat haartjes op en grote gele knaagtanden.
spons96@hetnet.nl Geplaatst op 12-07-2020 om 11:21 Nadat ik het zo lees zal het inderdaad wel een woelrat geweest zijn.Bedankt voor je reactie.
jeanette Geplaatst op 12-07-2020 om 11:16 Dan zal Woelrat wel kloppen. Meer info is te lezen op de (oranje gekleurde) link onder ´Uiterlijke kenmerken´ .
spons96@hetnet.nl Geplaatst op 12-07-2020 om 10:49 Ik denk zo tussen de 15 en 20 cm. en heel erg donkerbruin tegen het zwarte af.
jeanette Geplaatst op 10-07-2020 om 13:57 Hoe groot is het beestje, hoe lang de staart? Is er water in de buurt?De Woelrat- Arvicola amphibius heeft lange gele snijtanden.....maar of die het is durf ik dus zonder meer info niet te zeggen.
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (4)
Nadat ik het zo lees zal het inderdaad wel een woelrat geweest zijn.
Bedankt voor je reactie.
Dan zal Woelrat wel kloppen. Meer info is te lezen op de (oranje gekleurde) link onder ´Uiterlijke kenmerken´ .
Ik denk zo tussen de 15 en 20 cm. en heel erg donkerbruin tegen het zwarte af.
Hoe groot is het beestje, hoe lang de staart? Is er water in de buurt?
De Woelrat- Arvicola amphibius heeft lange gele snijtanden.....maar of die het is durf ik dus zonder meer info niet te zeggen.