Wel of niet ....muis Marijke Scheffer Geplaatst op 12-12-2017 om 10:04 Deel op Facebook Deel op Twitter Is dit een woelmuis of toch een ander soort muis??vr. groet Marijke
nachtvlinder Geplaatst op 27-12-2017 om 14:10 wel een woelmuis, maar toont qua kleur niet de veldmuis maar meer de aardmuis.veldmuis heeft ook meer lichte buikzijde doorlopend naar onderkant bek.
Marijke Scheffer Geplaatst op 13-12-2017 om 20:24 Ik denk dat Dick gelijk heeft heb op waarnemingen de foto's bekeken en een veldmuis lijkt heel goed. De rosse woelmuis heeft grotere oren en de andere ondergrondse woelmuis lijkt wel kan het niet goed zien.Dank je wel Dick en scharrelaarp vr. groet Marijke
ivn-er Geplaatst op 12-12-2017 om 18:07 Dat hangt er een beetje vanaf waar jouw huis met tuin staat. Gr. Dick
Marijke Scheffer Geplaatst op 12-12-2017 om 10:16 @ Dick ben dit nog vergeten te vertellen zit bij mij in de tuin maakt dat wat uit?groet Marijke
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (6)
wel een woelmuis, maar toont qua kleur niet de veldmuis maar meer de aardmuis.
veldmuis heeft ook meer lichte buikzijde doorlopend naar onderkant bek.
Ik denk dat Dick gelijk heeft heb op waarnemingen de foto's bekeken en een veldmuis lijkt heel goed.
De rosse woelmuis heeft grotere oren en de andere ondergrondse woelmuis lijkt wel kan het niet goed zien.
Dank je wel Dick en scharrelaarp vr. groet Marijke
Dat hangt er een beetje vanaf waar jouw huis met tuin staat. Gr. Dick
@ Dick ben dit nog vergeten te vertellen zit bij mij in de tuin maakt dat wat uit?
groet Marijke
Volgens mij een veldmuis. Gr. Dick