Hoi Jeanette, bedankt voor je reactie (moet nog een beetje wegwijs worden in de nieuwe lay-out van Vr. vogels). Heb wel een iets duidelijker foto voor je maar de afbeelding die je zelf geplaatst hebt lijkt behoorlijk veel op mijn rupsje. Heb het al even gegoogeld: er zou dus wel eens een nachtvlindertje van kunnen komen. De plaatjes die ik heb zijn niet heel duidelijk doordat het al aardig donker werd in de tuin, ik was bezig met lange sluitertijd en hoge iso-waarde: boven 4000.
jeanette
Nou, dat is wel een zoekplaatje en vraagt wel veel om die vraag goed te beantwoorden.....Is er geen foto van de hele rups?
Toevallig zag ik afgelopen dagen een rups die het heel misschien zou kunnen zijn - van de Plakker-Lymantria disparer- maar met deze slechte foto dus absoluut geen slechte foto absoluut geen zekerheid.
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (2)
Toevallig zag ik afgelopen dagen een rups die het heel misschien zou kunnen zijn - van de Plakker-Lymantria disparer- maar met deze slechte foto dus absoluut geen slechte foto absoluut geen zekerheid.