wat voor Mug is dit?? 3xoma Geplaatst op 05-05-2018 om 17:09 Deel op Facebook Deel op Twitter Mijn Dochter heeft last van zeer grote muggen deze zijn groter dan de gewone muggen. Wie weet wat het voor soort is en kan je hier wat tegen doen?
3xoma Geplaatst op 07-05-2018 om 15:33 dank je wel Jeanette sorry van m`n late reactie er was iets tussen gekomen kon niet eerder kijken
jeanette Geplaatst op 05-05-2018 om 23:59 Dat is met deze foto's moeilijk; ik zie lange poten en dan ga ik er van uit dat het een van de soorten Langpootmug is...Het is altijd beter om het insect op de foto even uit te snijden en dan hier te plaatsen.Zelf zou ik ze vangen en naar buiten brengen.Vragen over insecten kun je in het vervolg beter onder Geleedpotigen plaatsen, dan worden ze eerder gezien.
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (4)
dank je wel Jeanette
sorry van m`n late reactie er was iets tussen gekomen kon niet eerder kijken
dank je wel Jeanette
Dat is met deze foto's moeilijk; ik zie lange poten en dan ga ik er van uit dat het een van de soorten Langpootmug is...
Het is altijd beter om het insect op de foto even uit te snijden en dan hier te plaatsen.
Zelf zou ik ze vangen en naar buiten brengen.
Vragen over insecten kun je in het vervolg beter onder Geleedpotigen plaatsen, dan worden ze eerder gezien.
hier zit de mug op het handvat van het keukenkastje