Niet bang zijn hoor, gewoon eens voor gaan zitten dan zul je zien dat het best te doen is, of dat je een heel eind komt. En ook als het niet meteen helemaal lukt leer je gaandeweg een heleboel en vooral leer je beter begrijpen wat erbij komt kijken en wat je goed op de foto moet zetten de volgende keer :o)
Probeer dit eerst eens en meld dan hier waar je op uitkomt (welke tabel je moet pakken om deze langpoot op naam te brengen).
Ik denk dat je daar redelijk gemakkelijk doorheen moet kunnen komen.
Wilmavankaathoven
Ik ben bang dat dit boven mijn pet gaat, maar toch bedankt Arp.
Wilmavankaathoven
Dank je wel, het is best ingewikkeld.
pudding4brains
Hier wat links, waarvan sommige weer eens gecorrigeerd moeten worden vermoed ik, maar uiteraard is de CCW the place to go. Zoek daar de nieuwste sleutels van Kris en Pjotr met de serietitel "Langpootmuggen en aanverwante families" en/of de Engelse sleutels van Stubbs & Kramer.
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (5)
Zie ook deze aanvraag
Niet bang zijn hoor, gewoon eens voor gaan zitten dan zul je zien dat het best te doen is, of dat je een heel eind komt. En ook als het niet meteen helemaal lukt leer je gaandeweg een heleboel en vooral leer je beter begrijpen wat erbij komt kijken en wat je goed op de foto moet zetten de volgende keer :o)
Korte starthandleiding:
1) Ga naar de CCW en dan naar de literatuurpagina.
2) Vul in het veld "Titel" deze tekst in: Langpootmuggen en aanverwante families
3) Klik op [Search literature] en je krijgt een lijst met documenten in deze serie
4) Pak om te beginnen het document met de terminologie op, zodat je wat na kunt kijken als je in de andere tabellen wat niet begrijpt.
5) Pak vervolgens de hoofdtabel en begin gewoon.
Probeer dit eerst eens en meld dan hier waar je op uitkomt (welke tabel je moet pakken om deze langpoot op naam te brengen).
Ik denk dat je daar redelijk gemakkelijk doorheen moet kunnen komen.
Ik ben bang dat dit boven mijn pet gaat, maar toch bedankt Arp.
Dank je wel, het is best ingewikkeld.
Hier wat links, waarvan sommige weer eens gecorrigeerd moeten worden vermoed ik, maar uiteraard is de CCW the place to go. Zoek daar de nieuwste sleutels van Kris en Pjotr met de serietitel "Langpootmuggen en aanverwante families" en/of de Engelse sleutels van Stubbs & Kramer.
Groets, Arp