wat is dit ? meeney Geplaatst op 16-05-2022 om 15:01 Deel op Facebook Deel op Twitter In de vijver in Oma's tuin zag ik dit beestje, ik dacht eerst dat het een worm was die in het water was gevallen maar het zwom gewoon door.Weet u de naam ? Dank u wel, Natan
jeanette Geplaatst op 16-05-2022 om 16:36 Nee, denk toch dat het iets anders is..de kop past niet bij een keverlarve.Heb je een idee van de lengte? Die collage geeft wel een betere indruk.Heb nu even geen tijd; wellicht op een later moment dat ik voor je verder kan zoeken.
jeanette Geplaatst op 16-05-2022 om 16:11 Dat lijkt me de larve van een van de soorten Waterkever, natan. Bij dit soort beestjes is het altijd goed om even de lengte op te nemen, of er een muntje oid. bij te leggen om de grootte in te kunnen schatten.
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (2)
Nee, denk toch dat het iets anders is..de kop past niet bij een keverlarve.
Heb je een idee van de lengte? Die collage geeft wel een betere indruk.
Heb nu even geen tijd; wellicht op een later moment dat ik voor je verder kan zoeken.
Dat lijkt me de larve van een van de soorten Waterkever, natan.
Bij dit soort beestjes is het altijd goed om even de lengte op te nemen, of er een muntje oid. bij te leggen om de grootte in te kunnen schatten.