Dank je wel.Het punt is dat ik vaker zo foto's maak en dan is het niet nodig om te draaien,maar zal het op m'n laptop thuis weer doen.je compliment is fijn!Ondanks alle regen staat de (natuur)tuin er mooi bij.
Groeten Michelle
Renske47
Michelle, je border is prachtig. Foto even opslaan en draaien is een kleine moeite.
Ben helemaal jaloers!
Groetjes Wil
chelle
Nou laat maar weer zitten...
chelle
Waarom stond ie nou dwars?..nog een keer proberen..
chelle
Zo,even achter de laptop.Kan ik een foto laten zien vanuit de tuin!
Groeten Michelle
rijswijk
Helemaal mee eens.
Groet, Minke.
doublea
Lijkt me Hypericum 'Hidcote'.
Adri
rijswijk
nee. sorry, het is niet de mansbloed. Het is een hypericum met een veel grotere bloem. En inderdaad een tuinvariant. Staat bij mij in de buurt aangeplant in parkjes.
Groet, Minke.
Sorry voor de verwarring die ik er nog eens aan toegevoegd heb.........
rijswijk
Met de benamingen Hypericum, Sint Janskruid en hertshooi wordt allemaal een en dezelfde bloemfamilie bedoeld..... Om de verwarring groter te maken????????
Dit lijkt me de hypericum (of sint janskruid of hertshoo........i) androsaemum. En om de verwarring nog groter te maken: in het Nederlands " Mansbloed". Maar als iemand de verwarring nog groter wil maken????? Ga je gang!!!!!
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (13)
Groeten Michelle
Ben helemaal jaloers!
Groetjes Wil
Groeten Michelle
Groet, Minke.
Adri
Groet, Minke.
Sorry voor de verwarring die ik er nog eens aan toegevoegd heb.........
Dit lijkt me de hypericum (of sint janskruid of hertshoo........i) androsaemum. En om de verwarring nog groter te maken: in het Nederlands " Mansbloed". Maar als iemand de verwarring nog groter wil maken????? Ga je gang!!!!!
Groet, Minke.