dankjewel jtuinman, dank voor goede tips...ik geef het door! de tuinman is in ieder geval een aardige tuinman en 1 die beetje luistert naar de wensen van mijn ouders en niet zijn eigen gang gaat en rekeningen stuurt van vele euro's haha
jtuinman
Het moet nauurlijk zijn: "de meeste mensen zien dat niet", maar....
Als ze gaan voor dit grote contrast, zou ik zelf op een waarschijnlijk(?) zonnige plek kiezen voor bijv. Berberis thunbergii 'Bagatelle'(wel stekelig) ofTrifolium repens 'Pentaphyllum' (een klavertje). Nou, waarschijnlijk vinden ze het wel prima zo, is het mijn mankementje ;-)
jtuinman
Je hebt heel veel rassen van Heuchera en ook kruisingen met Tiarella. Is moeilijk op naam te brengen, ook omdat deze Heuchera volgens mij veel te zonnig staat en waarschijnlijk ook te droog. IJzersterk, dus bloeit evengoed maar een plek met alleen ochtendzon bijv. daar zien ze er veel mooier uit. De meeste mensen zie ik niet. Je ziet dit ook vaak met Skimmia's en Pachysandra. Het groeit en bloeit, maar van dat nare gelige blad. Als ze pootjes hadden zou ze hun biezen pakken.
Heuchera sanguineum met de rode aartjes doet het m.i. juist heel goed in zon, beetje van een uitzondering.
Niet zo aardig van mij misschien, maar een tuinman die de Heuchera niet kent, wat is dat voor een tuinman.... Een overbekende tuinplant namelijk.
ilsesmit1
heb afbeeldingen van Heuchera gegoogeld, denk dat dat het is!
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (5)
Als ze gaan voor dit grote contrast, zou ik zelf op een waarschijnlijk(?) zonnige plek kiezen voor bijv. Berberis thunbergii 'Bagatelle'(wel stekelig) ofTrifolium repens 'Pentaphyllum' (een klavertje). Nou, waarschijnlijk vinden ze het wel prima zo, is het mijn mankementje ;-)
Heuchera sanguineum met de rode aartjes doet het m.i. juist heel goed in zon, beetje van een uitzondering.
Niet zo aardig van mij misschien, maar een tuinman die de Heuchera niet kent, wat is dat voor een tuinman.... Een overbekende tuinplant namelijk.