Ik had verschillende foto's gemaakt maar bij inzoomen zag ik plots een vlinder verscholen zitten, welke kan dit zijn? Ingezoomde is helaas onduidelijk maar wie weet lukt het toch.
Blijf op de hoogte
Houd mij per mail op de hoogte van nieuwe reacties op deze vraag.
Lijkt me geen Zevenblad...maar meer een Engelwortel.....
Nou, gewoon blijven proberen !
inja
Ik maak het je ook lastig Jeanette en ik begrijp je reactie. Volgens mij is de plant een Zevenblad en staat aan de slootkant. Ik zag per toeval tijdens het inzoomen van de foto dit verschijnsel.
jeanette
Vrees dat dat met dit soort foto's niet gaat lukken........Op wat voor plant en in wat voor biotoop heb je hem gezien? Is de plant iets van Majoraan of Munt oid.? Dat is wel belangrijk om er bij te vermelden want ook dat geeft een indicatie. Als het een van die genoemde planten is, zou het heel misschien een Muntvlindertje kunnen zijn., maar dan ga ik puur af op de paarse kleur ...maar mis dan wel weer het geel dat ook in die vleugeltekening zit.
Kort en goed: dit is alleen maar gokken waar je feitelijk niets mee opschiet.
Wil je een naam van een insect of andere dier of plant weten, dan is het echt van belang dat de details goed te zien zijn. Nog beter om de plant waarop het insect is gevonden te benoemen, de grootte, en het biotoop er bij te vermelden want alles telt mee. Dat maakt het eenvoudiger om een vraag zo goed mogelijk te beantwoorden.
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (3)
Lijkt me geen Zevenblad...maar meer een Engelwortel.....
Nou, gewoon blijven proberen !
Vrees dat dat met dit soort foto's niet gaat lukken........Op wat voor plant en in wat voor biotoop heb je hem gezien? Is de plant iets van Majoraan of Munt oid.? Dat is wel belangrijk om er bij te vermelden want ook dat geeft een indicatie. Als het een van die genoemde planten is, zou het heel misschien een Muntvlindertje kunnen zijn., maar dan ga ik puur af op de paarse kleur ...maar mis dan wel weer het geel dat ook in die vleugeltekening zit.
Kort en goed: dit is alleen maar gokken waar je feitelijk niets mee opschiet.
Wil je een naam van een insect of andere dier of plant weten, dan is het echt van belang dat de details goed te zien zijn. Nog beter om de plant waarop het insect is gevonden te benoemen, de grootte, en het biotoop er bij te vermelden want alles telt mee. Dat maakt het eenvoudiger om een vraag zo goed mogelijk te beantwoorden.