Van welk dier is dit?
Vond weer eens uitwerpselen, kan ze echter niet thuis brengen, zeker omdat het een spoor van z'n 10meter is. Dit is tussen de eerste en de laatste. Kunnen natuurlijk ook meerdere dieren geweest zijn. Welk dier kan dieze boodschap(pen) neer gelegt hebben? Heb meerdere foto's van de andere plaatsen ook.
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (6)
L. wil je voor een nieuwe vraag een nieuw item openen..... want zo gaan antwoorden door elkaar heenlopen en dat is niet handig.
Bovendien altijd graag info over het biotoop, welke regio, hoe groot...
Zoveel mogelijk info helpt om tot een goed antwoord te komen, dus......
Van welk dier is dit?
@Michiel, dat geeft des te meer aan dat je zoveel mogelijk info zou moeten plaatsen bij een vraag over het biotoop!!
Als je er zoveel zoogdieren ziet, moet je toch zelf ook zo langzamerhand wel leren wie wat achter laat.....Goed opletten dus!
Die heb ik nog nooit in mijn tuin gezien, wel vossen, wolven, elanden, herten reëen, hazen en konijnen
Die heb ik nog nooit in mijn tuin gezien, wel vossen, wolven, elanden, herten reëen, hazen en konijnen
Lopen er Schotse hooglanders of andere runderen in het gebied? Dan zouden het weleens hun uitwerpselen kunnen zijn. Hier in de Dongevallei in Tilburg lopen die ook Hooglanders en zien we dergelijke stevige “vlaaien” op hun pad.
gr. Ingrid