Michelle, ik weet niet of je dit nog leest. Wij zijn al heel ver naar beneden gezakt. Maar we zijn net weer thuis na een heerlijke fietstocht door o.a. Amsterdam Noord. We hebben het pad op jouw foto ook gelopen en zijn met het 'trekpontje' overgestoken. Wat is het daar overal mooi! met al die dijkjes. Pauline wist ons veel te vertellen en mooie plekjes voor ons te vinden
jany
Michelle, dat pontje is juist de bedoeling! Onze dochter neemt dit vaak als ze op de fiets naar haar werk in Amsterdam Noord gaat.
Als het lukt stuur ik hierbij een foto van onze 'weelderige' tuin. Het mooi gaat er nu wel af, maar andere bloemen, de floxen en de wederiken in alle soorten nemen het samen met de hortensia's en rozen over.
chelle
@Jany,tegenover de oranjesluizen...zo mooi.Je moet daar met een looppont oversteken.Uniek onder de rook van Amsterdam.Wie weet komen we elkaar tegen.Groeten Michelle
vroegevogels
We hebben inderdaad de tuinreservaten ondergebracht bij Tuintelling.nl. We willen de informatie zoveel mogelijk bij deze organisatie onderbrengen. Voor meer info:
https://vroegevogels.bnnvara.nl/pagina/tuinreservaten
chelle
Ja ineens weet ik het weer,ja tuintelling.Jammer toch dat het niet meer bij de categorieën staat.
Nou Jany,ga je ogen maar uitkijken en verwonder.!En..hopelijk met mooi weer.
Hennepen
Hallo Jany,
Tuinreservaten wordt ondergebracht bij Tuintelling.nl
Op 31 mei stond in een bericht over de nieuwe site dat men de gebruikers binnenkort zal benaderen vanwege de omzetting van hun account.
jany
Ik heb gezocht, maar niets kunnen vinden. Jammer, vaak schreef ik iets over mijn belevenissen en genoot van jullie reacties. Van Coco b.v. hoor ik vrijwel niets meer.
Ook onze tuin is, zoals een tuinvriendin het noemde, 'weelderig'. De geraniums b.v. komen tot mijn middel en de hortensia's groeien me letterlijk boven het hoofd. Ook de bloemen zijn enorm en naar mijn idee veel intenser van kleur. Ik sjouw kruiwagens vol tuinafval naar de composthoop. Zondag over een week hopen wij onder leiding van onze Amsterdamse dochter een fietstocht naar Amsterdam Noord te maken. Voor ons onbekend terrein. We gaan o.a. naar de Oranjesluizen en Buiksloterdiep. Sinds kort werkt ze in die omgeving, vandaar.
chelle
Had dat niet een andere naam gekregen, Jany?Ben het even vergeten,maar herinner me dat dat ooit gemeld was. Jammer trouwens,want waarom..
groeten Michelle. ( staat je tuin er mooi bij? Die van mij wild,mooi en alles groeit de pan uit en bloei staat op springen! Helaas.... de vele vel slakken! maar we krijgen weer even beter weer dus meer genieten,althans voor mij)
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (8)
Als het lukt stuur ik hierbij een foto van onze 'weelderige' tuin. Het mooi gaat er nu wel af, maar andere bloemen, de floxen en de wederiken in alle soorten nemen het samen met de hortensia's en rozen over.
https://vroegevogels.bnnvara.nl/pagina/tuinreservaten
Nou Jany,ga je ogen maar uitkijken en verwonder.!En..hopelijk met mooi weer.
Tuinreservaten wordt ondergebracht bij Tuintelling.nl
Op 31 mei stond in een bericht over de nieuwe site dat men de gebruikers binnenkort zal benaderen vanwege de omzetting van hun account.
Ook onze tuin is, zoals een tuinvriendin het noemde, 'weelderig'. De geraniums b.v. komen tot mijn middel en de hortensia's groeien me letterlijk boven het hoofd. Ook de bloemen zijn enorm en naar mijn idee veel intenser van kleur. Ik sjouw kruiwagens vol tuinafval naar de composthoop. Zondag over een week hopen wij onder leiding van onze Amsterdamse dochter een fietstocht naar Amsterdam Noord te maken. Voor ons onbekend terrein. We gaan o.a. naar de Oranjesluizen en Buiksloterdiep. Sinds kort werkt ze in die omgeving, vandaar.
groeten Michelle. ( staat je tuin er mooi bij? Die van mij wild,mooi en alles groeit de pan uit en bloei staat op springen! Helaas.... de vele vel slakken! maar we krijgen weer even beter weer dus meer genieten,althans voor mij)