Tegen de schuifpui.... Champ d'Icare (Icarus) on Pinterest Geplaatst op 26-06-2020 om 19:53 Deel op Facebook Deel op Twitter Het is ongetwijfeld een wandelende tak, maar er zijn veel soorten. In Nl en Be komen ze niet voor. Maar wie heeft er meer kijk op....
Champ d'Icare (Icarus) on Pinterest Geplaatst op 27-06-2020 om 08:28 Gierzwaluw en Jeanette, hartelijk dank voor deze informatie. Korte antenne. De site die je voorstelde kende ik niet, maar lijkt me voor ons interessant .
jeanette Geplaatst op 26-06-2020 om 22:18 Misschien Phasme gaulois ( Clonopsis gallica, Martin?Kijk even bij de tweede van de vier stippen onder de foto.Ken je deze site?
gierzwaluw Geplaatst op 26-06-2020 om 22:11 Ik kom uit op Clonopsis gallica. Komt voor op warme droge plaatsen tot midden Frankrijk als meest noordelijke grens (maar dat was in 1986).
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (4)
Gierzwaluw en Jeanette, hartelijk dank voor deze informatie. Korte antenne. De site die je voorstelde kende ik niet, maar lijkt me voor ons interessant .
Zie nu pas de eerste reactie...we zijn het dus eens!
Misschien Phasme gaulois ( Clonopsis gallica, Martin?
Kijk even bij de tweede van de vier stippen onder de foto.
Ken je deze site?
Ik kom uit op Clonopsis gallica. Komt voor op warme droge plaatsen tot midden Frankrijk als meest noordelijke grens (maar dat was in 1986).