Ja,mahoniestruik.Ik denk dat de bloemen nog wat feller geel worden.
Denk dat je gelijk hebt,Alida,dat hij bij jou wat later bloeit.Bij mij is hij knalgeel en ben er heel blij mee
Deze bloeit wat later dan de hoge zeer lekker ruikende mahoniestruik.
AlidaP
In de gemeentebermen bloeien ze nu volop,zag ik net tijdens een wandeling . Mijn tuin is wat later met alles. Dank voor jullie reacties.
Ingrid4nature
Ik ben get met jullie eens dat dit een Mahonia oftewel Mahoniesoort is. Waarschijnlijk Mahonia aquifolium. Vallen nu echt op met de felle groengele bloemen(knoppen). Gr. Ingrid
rijswijk
Dat denk ik ook.
Bij mijn benedenbuurman staan ineens ook drie bloeiende takken hiervan in zijn tuin. Hoe die hier gekomen zijn?????? Een paar tuinen verderop staat wel zo'n struik.....?
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (5)
Denk dat je gelijk hebt,Alida,dat hij bij jou wat later bloeit.Bij mij is hij knalgeel en ben er heel blij mee
Deze bloeit wat later dan de hoge zeer lekker ruikende mahoniestruik.
In de gemeentebermen bloeien ze nu volop,zag ik net tijdens een wandeling . Mijn tuin is wat later met alles. Dank voor jullie reacties.
Dat denk ik ook.
Bij mijn benedenbuurman staan ineens ook drie bloeiende takken hiervan in zijn tuin. Hoe die hier gekomen zijn?????? Een paar tuinen verderop staat wel zo'n struik.....?
Groet, Minke.