Een vriendin heeft een struik in de tuin staan met een prachtige bloem. Ze weet niet wat het is en wij kunnen het ook niet vinden op Google. Iemand enig idee?
Blijf op de hoogte
Houd mij per mail op de hoogte van nieuwe reacties op deze vraag.
't lijkt wel of de redactie niet wil erkennen dat de "make-over" van de site een regelrechte FLOP is geworden.
Ze schrijven ergens bij een kritische Forum-vraag zelfs dat er "gelukkig ook positieve reacties" zijn.
Op de vraag, "waar dan?" nog steeds geen antwoord...........
Er spreekt alleen maar onmacht uit.
en Excuses; ho maar.
chelle
En vergeten,ik ben dus gewoon Michelle..,maar moest opnieuw beginnen omdat account geblokkeerd was.
chelle
@Helga,Lees maar andere reacties van mij.De site is uit handen gegeven en Vr v.kan niets meer doen dan te wachten wanneer het bedrijf wat gaat doen o.a.selecteren en nog veel meer.Nu is het onpersoonlijk geworden terwijl de webredactie van Vv ons" kende" Ik heb aardige emailcontact gehad en kwam er dus zo achter.Misschien moeten ze eens een algemene uitleg erover schrijven.Ik kijk nu ook niet meer op de linken omdat ze niet geselecteerd zijn.Heel jammer en wat ik al schreef met de iPhone is ook een wanhoop.
chelle
@Helga,Lees maar andere reacties van mij.De site is uit handen gegeven en Vr v.kan niets meer doen dan te wachten wanneer het bedrijf wat gaat doen o.a.selecteren en nog veel meer.Nu is het onpersoonlijk geworden terwijl de webredactie van Vv ons" kende" Ik heb aardige emailcontact gehad en kwam er dus zo achter.Misschien moeten ze eens een algemene uitleg erover schrijven.Ik kijk nu ook niet meer op de linken omdat ze niet geselecteerd zijn.Heel jammer en wat ik al schreef met de iPhone is ook een wanhoop.
chelle
Ook met iPhone Is het niks.Wie gaat die link opzoeken?ik niet,anders wel.Geen doen op de iPhone!!
babohj
Helemaal mee eens Jeanette.
Heb vanmiddag ook weer geklaagd bij vraag van Risseeuw, Hennepen en Janjoost over de nieuwe site.
Lees dat reageren via het contactformulier ook geen antwoord geeft.
Reuze jammer en vervelend. De lol gaat er zo wel af.
Heb toevallig zondag deze prachtige bloemen gefotografeerd in het arboretum v. Gimborn.
Hgr. Helga
jeanette
Ja, die is erg leuk. Het is de Kalmia latifolia.
http://www.rhodoland.nl/kalmia_latifolia_ne.htm
Nog steeds héél erg vervelend dat er geen direct aanklikbare links toegevoegd kunnen worden..
Wát een verslechtering voor de pc deze nieuwe site die nu hoofdzakelijk is ingesteld voor gebruik op Ipad & Iphone....
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (8)
Ze schrijven ergens bij een kritische Forum-vraag zelfs dat er "gelukkig ook positieve reacties" zijn.
Op de vraag, "waar dan?" nog steeds geen antwoord...........
Er spreekt alleen maar onmacht uit.
en Excuses; ho maar.
Heb vanmiddag ook weer geklaagd bij vraag van Risseeuw, Hennepen en Janjoost over de nieuwe site.
Lees dat reageren via het contactformulier ook geen antwoord geeft.
Reuze jammer en vervelend. De lol gaat er zo wel af.
Heb toevallig zondag deze prachtige bloemen gefotografeerd in het arboretum v. Gimborn.
Hgr. Helga
http://www.rhodoland.nl/kalmia_latifolia_ne.htm
Nog steeds héél erg vervelend dat er geen direct aanklikbare links toegevoegd kunnen worden..
Wát een verslechtering voor de pc deze nieuwe site die nu hoofdzakelijk is ingesteld voor gebruik op Ipad & Iphone....