Sprinkhaan dirkslijkhuis Geplaatst op 12-07-2017 om 10:34 Deel op Facebook Deel op Twitter Ik kwam deze sprinkhaan tegen onder een blad. Hij is nog transparant en zijn ruggengraat is hier zichtbaar. Is hij mogelijk net geboren?
dirkslijkhuis Geplaatst op 12-07-2017 om 15:01 Grote groene sabel- en Boomsprinkhaan...., voor mij ligt de waarheid in het midden.Dick en Jeanette, weer bedankt.
jeanette Geplaatst op 12-07-2017 om 12:18 Hier een foto van een nimf Grote groene sabelsprinkhaan vrouw........
jeanette Geplaatst op 12-07-2017 om 11:22 Vermoedelijk een vrouw Boomsprinkhaan - Meconema thalassinum, Dirk. Lees even de info hier.
ivn-er Geplaatst op 12-07-2017 om 11:16 Dit is een nimf van een grote groene sabelsprinkhaan die net verveld is. Je zou dus kunnen zeggen "net geboren". Het is een "meisje" dat is te zien aan de legboor, de sabel. Gr. Dick
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (14)
Voor mij niet hoor Dirk...kijk en vergelijk zou ik zeggen.
Grote groene sabel- en Boomsprinkhaan...., voor mij ligt de waarheid in het midden.
Dick en Jeanette, weer bedankt.
Hier een foto van een nimf Grote groene sabelsprinkhaan vrouw........
Vermoedelijk een vrouw Boomsprinkhaan - Meconema thalassinum, Dirk.
Lees even de info hier.
Dit is een nimf van een grote groene sabelsprinkhaan die net verveld is. Je zou dus kunnen zeggen "net geboren". Het is een "meisje" dat is te zien aan de legboor, de sabel. Gr. Dick