problemen met inloggen
Ook problemen met inloggen via windows live mail.
Uiteindelijk lukte het dan wel, maar nu moet ik iedere keer weer opnieuw inloggen en dan moet je maar afwachten of het lukt. Het is heel vervelend weer!
Ik heb ook geen mail gekregen over de te verwachten problemen,
waarom moet het steeds veranderd worden als het goed werkt???
Hanneke
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (6)
Beste gebruikers,
We zijn per account aan het kijken waar de problemen vandaan komen. Voor de programmeurs is het belangrijk om zoveel mogelijk gegevens hiervoor te hebben via welke systemen jullie proberen in te loggen. Maar ivm de privacy is het beter om ons deze te mailen via de Contactpagina.
Wat we wel hebben begrepen is dat het nieuwe systeem een gebruiker automatisch uitlogt na een uur. Dat is voor de veiligheid maar wij vinden dit zelf ook wel erg snel en zoeken nu naar een oplossing.
Ook als je problemen hebt met een gebruikersnaam die verandert of niet meer klopt, mail ons dan. Dan gaan we er naar kijken.
Vriendelijke groet,
Webredactie Vroege Vogels
Nog steeds moet ik inloggen en nog steeds kan ik via mijn Ipad al helemaal niet inloggen en kom ik niet verder dan de blanco pagina van Janrain.com.
Wanneer worden deze problemen nu eindelijk eens verholpen?
Groetjes Michelle
Inloggen met Edge op Windows 10 lukt nog steeds niet. De browser Chrome geinstalleerd en dat lukt wel (?). Op mijn iPad lukt het met Safari nu wel om in te loggen.
Ook inlogproblemen met iPhone, inlogscherm verschijnt niet en kan met iPad alleen maar kleine bestanden van mindere kwaliteit uploaden. Bestanden van 1,2 MB lukt niet. Kan ook geen bestanden verwijderen.