NB: in het Engels "Golden rod". Schijnt met name in Schotland veel voor te komen.
Minke
rijswijk
En ik liep net tegen foto's aan van een Guldenroede; Solidago virgaurea subsp. leiocarpa??????
Minke.
rijswijk
Ik heb toen gezocht, maar kon niets vinden, Rinnie. Nu toch nog eens bij Wederik gezocht. Vind het wel wat in de buurt komen van Moeraswederik (Lysimachia thyrsiflora), maar ook weer afhankelijk van welk plaatje je bekijkt......
Misschien zelf eens kijken?
En anders weet ik het niet meer.....
Groet, Minke.
rinnie
We zijn er dus nog steeds niet uit. Nog iemand anders een idee?
magdaleentje
Ik denk dat deze plant een Senecio-achtige is, kruiskruid.
rijswijk
Eerste vluchtige indruk was Wederik?? Maar die bloemen (lijken wel dubbele).....
Minke.
rijswijk
Da's stukken beter! Geeft veel informatie. Ik ga nog eens denken.....
Groet, Minke.
rinnie
de oorspronkelijke foto was meer dn 8 mb. Het kostte me wat moeite deze te verkleinen, maar ik hoop dat deze foto meer bruikbaar is..
rijswijk
Poging gelukt Moltcamp!
Snap niet waarom het mij niet lukte. Eerste pogingen wel: vergat na vergroting het aantal pixels terug te brengen....... Maar ook dan lukte het niet
Ik geef het op: heb heel wat gele bloemen op internet bekeken Maar......
Soms zag ik iets wat er aardig op leek, maar als ik dan de soortnaam invoerde, zag ik ook weer veel foto's die weer niet leken.
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (17)
NB: in het Engels "Golden rod". Schijnt met name in Schotland veel voor te komen.
Minke
En ik liep net tegen foto's aan van een Guldenroede; Solidago virgaurea subsp. leiocarpa??????
Minke.
Ik heb toen gezocht, maar kon niets vinden, Rinnie. Nu toch nog eens bij Wederik gezocht. Vind het wel wat in de buurt komen van Moeraswederik (Lysimachia thyrsiflora), maar ook weer afhankelijk van welk plaatje je bekijkt......
Misschien zelf eens kijken?
En anders weet ik het niet meer.....
Groet, Minke.
We zijn er dus nog steeds niet uit. Nog iemand anders een idee?
Ik denk dat deze plant een Senecio-achtige is, kruiskruid.
Eerste vluchtige indruk was Wederik?? Maar die bloemen (lijken wel dubbele).....
Minke.
Da's stukken beter! Geeft veel informatie. Ik ga nog eens denken.....
Groet, Minke.
de oorspronkelijke foto was meer dn 8 mb. Het kostte me wat moeite deze te verkleinen, maar ik hoop dat deze foto meer bruikbaar is..
Poging gelukt Moltcamp!
Snap niet waarom het mij niet lukte. Eerste pogingen wel: vergat na vergroting het aantal pixels terug te brengen....... Maar ook dan lukte het niet
Ik geef het op: heb heel wat gele bloemen op internet bekeken Maar......
Soms zag ik iets wat er aardig op leek, maar als ik dan de soortnaam invoerde, zag ik ook weer veel foto's die weer niet leken.
Ik weet het dus niet!
Groet, Minke.