De structuur van de stengel en takjes, en de blaadjes, passen bij Brem. Op de achtergrond van de foto zie je ook peulen zoals die van Brem bekend zijn. Waarom er dan een paar zo behaard zijn, weet ik ook niet. Zou het misschien ook nog een schimmel kunnen zijn?
rijswijk
Hallo Theo,
Zoals jij al zegt, heeft de brem de beharing alleen aan de randen, niet over de hele peul. Maar misschien is er een soort?????????? Kan Dick dit nader toelichten? Het blad is op je foto niet erg goed te zien, maar lijkt erg minimaal en klein!
Ik heb wel wat gegoocheld op peulen met volledige beharing, maar kom dan uit op ringelwikke of gaspeldoorn (donkere peulen). En dat lijkt me niet het geval.
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (3)
Zoals jij al zegt, heeft de brem de beharing alleen aan de randen, niet over de hele peul. Maar misschien is er een soort?????????? Kan Dick dit nader toelichten? Het blad is op je foto niet erg goed te zien, maar lijkt erg minimaal en klein!
Ik heb wel wat gegoocheld op peulen met volledige beharing, maar kom dan uit op ringelwikke of gaspeldoorn (donkere peulen). En dat lijkt me niet het geval.
Sorry, kan je niet verder helpen!
Groet, Minke.