goedemorgen,
van morgen liep ik in de tuin en kwam ik deze ontlasting tegen ik heb geprobeerd het te vergelijken met wat er op google staat onder verschillende namen maar kom er niet uit.
zou iemand mij kunnen helpen met het uitzoeken of weet iemand wat voor dier dit is.
mvg Jessica
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (7)
Zowel marters (boom en steen) als vossen eten vruchten wanneer beschikbaar. Maar aan de dikte en de manier waarop het gevouwen is doet het me het meest denken aan een marter. Mooi!
inmiddels contact gehad met de boswachterij hier in de buurt.
zij geven aan dat het een marter soort is waarschijnlijk steenmarter.
heeft Midas Dekkers geen poepboek geschreven?
Zou het misschien van een steenmarter kunnen zijn? Ik herinner me iets soortgelijks gezien te hebben op een site geheten het poepboek of iets dergelijks. Kan het alleen niet terugvinden. Wel deze foto op de volgende site http://www.hanbrinkcatesteenmarter.nl/praktijkvoorbeelden-mainmenu-50/prooien-mainmenu-42. De steenmarter zou dan vruchten met pitjes hebben gegeten, wat volgens mij ook op jouw foto te zien is.
Kan een marter zijn geweest die vruchten heeft gegeten. Maar dan hangt het ervanaf hoe groot het was.
mvg, Draak
een hond of kat is echter uitgesloten ivm grote van de ontlasting is maar een klein hoopje
Ik dacht zelf iets van een matter achtige of zo alleen komen de ontlastingen die ik via google krijg niet overeen met de ontlasting die we in de tuin hebben gevonden
Doet mij denken aan de ontlasting van een of andere hond die bepaald voedsel krijgt. Gr. Dick