Vandaag gespot in het Raamdaal, nabij het water, bosachtig gebied, dacht eerst met een zweefvlieg te doen hebben, totdat ik de opnames zag op de computer en hem rustig kon bekijken (druk beestje). Gr. Jan
Blijf op de hoogte
Houd mij per mail op de hoogte van nieuwe reacties op deze vraag.
Nogmaals beide bedankt en waarom anderen niet bedanken, weet ik niet, voor mij is dat normaal. Gr. jan
jeanette
@Arp, jij plaatst tenminste naast het feit dat je om in te loggen een nickname gebruikt, altijd je naam onder een reactie. Dat vind ik persoonlijk veel aardiger.
Blijft de vraag waarom er té vaak op een gegeven antwoord niet wordt gereageerd.....; heeft moeite doen om een vraag te beantwoorden dan nog wel zin?
Maar dat is weer een andere discussie en heb jij ook al eens aangekaart.
Terug naar de orde van de dag!
pudding4brains
Dank voor jullie medeleven :o)
Helaas was het onmogelijk om me onder m'n eigen naam (Arp) aan te melden hier - te kort ofzo?
Groets, Arp
JancoGrave
Sterkte Arp. Gr. Jan
jeanette
En dat is ook nog eens prettig, dat Jan gewoon zijn voornaam bij een vraag/reactie plaatst..ipv alleen onder een nickname....
Nou Jan, jij hebt je complimenten binnen, en dan gaan we nu weer over tot de orde van de dag. En we laten Arp even in een hoekje rustig bijkomen....
pudding4brains
Ohjé nee ... wat onoplettend van mij ... hij ondertekend weldegelijk met Jan
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (11)
Nogmaals beide bedankt en waarom anderen niet bedanken, weet ik niet, voor mij is dat normaal. Gr. jan
@Arp, jij plaatst tenminste naast het feit dat je om in te loggen een nickname gebruikt, altijd je naam onder een reactie. Dat vind ik persoonlijk veel aardiger.
Blijft de vraag waarom er té vaak op een gegeven antwoord niet wordt gereageerd.....; heeft moeite doen om een vraag te beantwoorden dan nog wel zin?
Maar dat is weer een andere discussie en heb jij ook al eens aangekaart.
Terug naar de orde van de dag!
Dank voor jullie medeleven :o)
Helaas was het onmogelijk om me onder m'n eigen naam (Arp) aan te melden hier - te kort ofzo?
Groets, Arp
Sterkte Arp. Gr. Jan
En dat is ook nog eens prettig, dat Jan gewoon zijn voornaam bij een vraag/reactie plaatst..ipv alleen onder een nickname....
Nou Jan, jij hebt je complimenten binnen, en dan gaan we nu weer over tot de orde van de dag. En we laten Arp even in een hoekje rustig bijkomen....
Ohjé nee ... wat onoplettend van mij ... hij ondertekend weldegelijk met Jan
Sorry Jeanette, niks gezegd!
*stilletjesmetschaamroodopkaakjesweerondermnsttenkruip*
Pssst Jeanette ... de man heet Janco ;o)
Goed zo Jan...jij bent er nog zo een die tenminste reageert op een reactie met een bedankje....schijnt steeds ongewoner te worden.
Bedankt Janette, had deze nog nooit gezien. Gr. Jan