onbekend (1) tjerknawijn Geplaatst op 18-05-2019 om 17:27 Deel op Facebook Deel op Twitter gevonden in hetzelfde park als onbekend (2); gezien de oogjes misschien hetzelfde als onbekend (2) ? het lijf ziet er wel anders uit
Cato2013 Geplaatst op 19-05-2019 om 11:08 niet zo bescheiden Jeanette, Tjerk heeft gelijk. Jij bent van grote waarde voor ons,natuurliefhebbers.
jeanette Geplaatst op 18-05-2019 om 23:47 @Tjerk, nou ja, ik vind deze zelf hier ook vrij regelmatig (zie link), en heb ze ook weleens uitgekweekt om te zien wat er uit kwam.
tjerknawijn Geplaatst op 18-05-2019 om 22:56 Wat weet je toch ongelofelijk veel, Jeanette! Hier was ik zelf dus nooit achter gekomen. Opnieuw mijn dank!Vriendelijke groet,Tjerk
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (5)
niet zo bescheiden Jeanette, Tjerk heeft gelijk. Jij bent van grote waarde voor ons,
natuurliefhebbers.
@Tjerk, nou ja, ik vind deze zelf hier ook vrij regelmatig (zie link), en heb ze ook weleens uitgekweekt om te zien wat er uit kwam.
Wat weet je toch ongelofelijk veel, Jeanette! Hier was ik zelf dus nooit achter gekomen. Opnieuw mijn dank!
Vriendelijke groet,
Tjerk
Dat is een Bandzweefvlieglarve, Tjerk.
nog een tweede foto