nog een onbekend insect tjerknawijn Geplaatst op 07-08-2017 om 21:15 Deel op Facebook Deel op Twitter ook dit insect trof ik gisteren aan langs een rietrijk pad waar ook schermbloemen stonden , naast water
tjerknawijn Geplaatst op 10-08-2017 om 16:28 De reacties heb ik gelezen. Verder dan bladwesp gaan ze niet. Nog bedankt voor het doorverwijzen.
tjerknawijn Geplaatst op 07-08-2017 om 21:38 Ik zal de vraag morgen op het forum van waarneming.nl stellen. Mocht er een antwoord uit komen, dan zal ik dat hier vermelden. Bedankt voor de zeer snelle reactie, Jeanette!
jeanette Geplaatst op 07-08-2017 om 21:34 Een van de zeer vele bladwespen , Tjerk....Mogelijk Tenthredo atra, maar van mij geen zekerheid. Eventueel even navragen op waarneming.nl.
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (6)
De reacties heb ik gelezen. Verder dan bladwesp gaan ze niet. Nog bedankt voor het doorverwijzen.
Tjerk, heb je de volgende reacties gezien?
Hier zijn de reacties van wrn. te volgen.
Ik zal de vraag morgen op het forum van waarneming.nl stellen. Mocht er een antwoord uit komen, dan zal ik dat hier vermelden. Bedankt voor de zeer snelle reactie, Jeanette!
Een van de zeer vele bladwespen , Tjerk....
Mogelijk Tenthredo atra, maar van mij geen zekerheid.
Eventueel even navragen op waarneming.nl.
voor de duidelijkheid nog één foto