Nieuws: Vroege Vogels site krijgt een nieuwe look
Beste forumbezoekers,
Sinds deze week hebben alle programma’s van BNNVARA een vernieuwde site. Voorheen had ieder programma een eigen website met een eigen systeem. Om meer eenheid te creëren is er nu één overkoepelende vorm voor álle sites van BNNVARA, zodat jij onze programma’s hopelijk nóg beter kunt herkennen. Alle websites van BNNVARA behouden hun eigen inhoud, maar de vorm is nu voor alle sites hetzelfde.
Dat betekent voor de Vroege Vogels website dat naast een nieuwe vormgeving, de site ook iets anders is ingedeeld. De Fotopagina en het Forum krijgen ook een nieuwe vormgeving, maar hiervoor geldt dat alle functionaliteiten wel hetzelfde blijven. De manier van een foto uploaden of een vraag stellen zal niet wijzigen.
Na deze overgang zal het voor BNNVARA het onderhouden van alle sites veel efficiënter verlopen en de Vroege Vogels site gaat eerder profiteren van nieuwe functionaliteiten.
Deze week gaat de Vroege Vogels site over. Mochten jullie bugs, onduidelijkheden of vragen hebben, mail ons dan via de contactpagina.
Vriendelijk groet,
Webredactie Vroege Vogels
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (40)
Kan zowel op PC als iPad geen foto's uploaden. Afgelopen vrijdag kon ik pas heel laat (na twaalven) uploaden. Ga het rond die tijd nogmaals proberen. Website is duidelijk nog instabiel...
Wat voor enkele anderen geldt, geldt ook nog steeds voor mij: uploaden foto's lukt niet. Ik krijg al enkele dagen de mededeling: HTTP ERROR 500. Gisteren heeft mijn zoon twee browsers gecontroleerd: waren allebei up-to-date.
Voorlopig staak ik mijn pogingen. Jammer vind ik het wel.
Ook ik kan sinds donderdag omstreeks het middaguur geen foto's uploaden (errormelding). Wat me wel opvalt: website is nu: https://www.bnnvara.nl/vroegevogels, maar zodra ik op FOTO'S klik, verschijnt weer de oude URL https://vroegevogels.bnnvara.nl/community/fotos/mooiste. Kan dat de reden voor alle errors zijn, m.n. bij uploaden foto's?
Nog de error 500 melding ,dus uploaden van een foto is nog niet mogelijk.?
Op mijn PC Windows 10 de vernieuwde website en op mijn iPad nog de oude website (?)
Op mijn iPad werkt menu weer. Op mijn pc lukt het me niet, ondanks diverse pogingen, foto's te uploaden. Ook ziet VV op mijn pc er anders uit dan op mijn iPad. Geen idee waar dat aan ligt. Misschien VV dan maar vaarwel zeggen ?
En bij mij werkt het MENU ook weer!
kun je weer alles oproepen...
fijn dat jullie het weer snel voor elkaar hadden.
vriendelijke groet, Henny