Nieuws: Vroege Vogels site krijgt een nieuwe look
Beste forumbezoekers,
Sinds deze week hebben alle programma’s van BNNVARA een vernieuwde site. Voorheen had ieder programma een eigen website met een eigen systeem. Om meer eenheid te creëren is er nu één overkoepelende vorm voor álle sites van BNNVARA, zodat jij onze programma’s hopelijk nóg beter kunt herkennen. Alle websites van BNNVARA behouden hun eigen inhoud, maar de vorm is nu voor alle sites hetzelfde.
Dat betekent voor de Vroege Vogels website dat naast een nieuwe vormgeving, de site ook iets anders is ingedeeld. De Fotopagina en het Forum krijgen ook een nieuwe vormgeving, maar hiervoor geldt dat alle functionaliteiten wel hetzelfde blijven. De manier van een foto uploaden of een vraag stellen zal niet wijzigen.
Na deze overgang zal het voor BNNVARA het onderhouden van alle sites veel efficiënter verlopen en de Vroege Vogels site gaat eerder profiteren van nieuwe functionaliteiten.
Deze week gaat de Vroege Vogels site over. Mochten jullie bugs, onduidelijkheden of vragen hebben, mail ons dan via de contactpagina.
Vriendelijk groet,
Webredactie Vroege Vogels
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (40)
Zojuist net als Tjerk willen uploaden. Dacht dat het probleem was opgelost omdat ik gisteren wel een paar foto’s kon plaatsen... maar niet dus ! ( weer die stomme melding ‘pagina niet gevonden’. Mastbos
Zojuist weer eens een poging ondernomen. Weer niet gelukt! Nu geen mededeling met als kern HTTP ERROR 500, maar de mededeling "pagina niet gevonden" met als illustratie een flamingo. Dat schiet dus niet op zo. Wat een ergerlijk gedoe !!!
Hetzelfde probleem als Paul. Sinds 15 oktober is het mij niet gelukt foto's up te loaden. En dat is toch al even geleden!!!!
Kan nog steeds niks uploaden.........!
Melding: ‘Pagina niet gevonden’ (Internal Server Error).
Rond half zes vandaag weer maar eens de zoveelste poging gedaan...helaas speculaas, nu geen melding ‘kan pagina niet vinden’ maar een groot wit veld en verder niets. Ik snap niet dat Vroege Vogels dit probleem niet kan oplossen, het duurt mij echt te lang. Van een professionele website zou je dit toch verwachten..of toch niet zo professioneel? Ik vind het ook jammer dat ik geen reactie krijg op mijn mail. Vandaar dat ik ook geen mails meer stuur, want de redactie leest toch wat op het forum staat. Bovendien zijn de reacties op het forum door iedereen te lezen en kan iedereen hierop reageren (tenminste dat hoop je dan). Verder ga ik geen andere browser gebruiken, want Safari op mijn iPad werkt prima. Het probleem ligt niet bij mij maar bij de ‘webmaster’ die de website vernieuwd en moet onderhouden.
Bedankt voor de reactie Vroege Vogels. Bij mij gaat het de ene keer goed en de andere keer niet goed. Dus dat is wel vreemd. Ik gebruik als browser Safari op mijn iPad en dat ging voorheen altijd goed. Ik ga het in ieder geval weer proberen.
Beste bezoekers,
Bedankt voor jullie reacties. Een aantal bugs is hardnekkiger dan gedacht maar aan de problemen met de foto's uploaden wordt gewerkt. Uit het aantal foto's dat nog steeds geüpload wordt, blijkt dat niet iedereen deze problemen ondervindt. Het is daarom belangrijk dat we weten met welke apparaat en met welke browser jullie de site bezoeken. Het beste kan je dit via de contactpagina doen dan kunnen we de mailtjes makkelijker verwerken.
Omdat er nu aan de site gewerkt wordt, kan het zijn dat uploaden soms tijdelijk niet lukt. Helaas is dat een consequentie van de werkzaamheden waar we op dit moment geen oplossing voor hebben.
We merken zelf dat 'pagina niet gevonden' veel voorkomt en als we de pagina vernieuwen dan komt de informatie wel te voorschijn. Niet ideaal maar voor nu een oplossing.
Het zou ook kunnen helpen om je browser te updaten, cache te legen en we raden aan de site te bezoeken in Chrome.
Vriendelijke groet,
Vroege Vogels webredactie
Bij het uploaden van een foto bij een reacie geven dan krijg ik ook "pagina niet gevonden". Een foto uploaden bij een eigen vraag lukte wel, vreemde situatie vind ik. Gr. Dick
Ik heb net nog een poging gedaan om te uploaden, zonder resultaat.
hopelijk wordt er dit weekend aan gewerkt, niet leuk! Deja vu!!
gr en fijn weekend,
Jeanet