Die Kompassla-uil -Hecatera dysodea (Let even op de Ned. spelling) is daar inderdaad eerder gevonden!
MwKous
Bij waarnemingen gevonden het is met zekerheid van 92,8% een:
Kompassia-uil - Hecatera dysodea.
Hoera bedankt voor je hulp.
MwKous
o, ik kreeg met de link de Bonte worteluil.
Misschien is het weeskind, mocht ik nog eens nachtvlinder zien kijken of ik geduld heb om wegvliegen te zien, open vleugels kan je weer extra kenmerken zien. Dank voor je reactie Jeanette.
jeanette
Oei, ik suggereerde niet dat het de Bonte worteluil is...
Meer onderaan op die link staat een overzicht van UiIen waar je zou kunnen proberen een naam voor jouw vlinder te vinden.
De foto is niet echt scherp...en vaak komt het op de details aan.
MwKous
Dank je voor de tip van de Bonte worteluil.
We hadden gezien dat de Gele granietuil zelden en dan alleen maar in 't Gooi voorkomt.
Lijken voor leken zoals ik allemaal wel erg op elkaar.
jeanette
Dat zou een bijzondere vondst zijn, want de Gele granietuil is zeer zeldzaam....
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (6)
Mooi zo!!
Die Kompassla-uil -Hecatera dysodea (Let even op de Ned. spelling) is daar inderdaad eerder gevonden!
Bij waarnemingen gevonden het is met zekerheid van 92,8% een:
Kompassia-uil - Hecatera dysodea.
Hoera bedankt voor je hulp.
o, ik kreeg met de link de Bonte worteluil.
Misschien is het weeskind, mocht ik nog eens nachtvlinder zien kijken of ik geduld heb om wegvliegen te zien, open vleugels kan je weer extra kenmerken zien. Dank voor je reactie Jeanette.
Oei, ik suggereerde niet dat het de Bonte worteluil is...
Meer onderaan op die link staat een overzicht van UiIen waar je zou kunnen proberen een naam voor jouw vlinder te vinden.
De foto is niet echt scherp...en vaak komt het op de details aan.
Dank je voor de tip van de Bonte worteluil.
We hadden gezien dat de Gele granietuil zelden en dan alleen maar in 't Gooi voorkomt.
Lijken voor leken zoals ik allemaal wel erg op elkaar.
Dat zou een bijzondere vondst zijn, want de Gele granietuil is zeer zeldzaam....
Misschien kun je er hier uitkomen?