Mag iemand een boom omzagen in je tuin
Doordat wij planschade hebben aangevraagd is de buurman boos geworden en heeft een 16 jarige Els in mijn tuin omgezaagd.
Kennelijk mag dit want de politie doet hier niets tegen .
We zijn hier erg verdrietig om.
Heeft iemand hier ervaring mee wat kunnen we nog meer doen?
Kennelijk mag dit want de politie doet hier niets tegen .
We zijn hier erg verdrietig om.
Heeft iemand hier ervaring mee wat kunnen we nog meer doen?
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (9)
Nee, natuurlijk niet. Het is op zijn minst huisvredebreuk. Wat een brutaliteit !
wij zijn inmiddels verhuisd niet alleen hierom maar het heeft ons wel het laatste duwtje gegeven .De tuin en alles erbij dieren enz .3000vierk meter grond werd wat te zwaar .Ik hoop dat de nieuwe bewoners geen last van deze buurman krijgen ze zijn op de hoogte gebracht.
Dank voor de reacties
En een heel CSI team laten uitrukken voor sporenonderzoek doen ze niet voor wat zij vinden maar een boom. Daarvoor geven ze niet genoeg om de natuur.
Jammer dat mensen zoiets kunnen doen... schade toebrengen aan de natuur en ook nog eens op niet eigen property.
Als u wraak neemt zal de burenruzie uit de hand lopen.... wie weet wat die buurman dan weer voor wraak neemt. Ik zou maar voorzichtig zijn en camera's ophangen. Dan is er iig bewijs van.
Als de buurman in jouw tuin iets kapot maakt of steelt, zonder braaksporen, ziet de politiek dat als gebeurt op de openbare weg.
Je zult iets slims moeten bedenken om je verhaal te halen
Daar zitten vermoedelijk wel mensen die je verder kunnen helpen.
Elzen worden in het '' boerenland'' vaak teruggezet , waarna ze vanaf de stobbe gewoon weer uitlopen.
http://www.bomenstichting.nl/
Mvg, Draak
Wij hebben aangifte gedaan de reactie van de politie was ,dit komt onder in de la, het is maar een boom ,wel rot voor jullie maar er zijn belangrijkere dingen te doen.En dat snap ik ook wel.
En ook zijn wij bang dat de dader de 2 andere bomen omzaagt als wij verder gaan.We hebben hem zelf maar laten opruimen .
aangifte doen, gelijk, als deze persoon dit zomaar doet is hij ook in staat om ergere dingen te doen.