Lichte vorm Akkerhommel, Moshommel of Heidehommel of...?
Hallo!
Valt uit deze foto met redelijke zekerheid op te maken om welke hommel het gaat? Grootte: 1 cm. Waarneming in Belgiƫ, provincie Antwerpen, Heist-op-den-Berg. Wordt daar vaker gezien. Het is niet mijn foto of waarneming, ik plaats de vraag voor iemand anders. Dit is de enige foto helaas.
A. Swart
Valt uit deze foto met redelijke zekerheid op te maken om welke hommel het gaat? Grootte: 1 cm. Waarneming in Belgiƫ, provincie Antwerpen, Heist-op-den-Berg. Wordt daar vaker gezien. Het is niet mijn foto of waarneming, ik plaats de vraag voor iemand anders. Dit is de enige foto helaas.
A. Swart

Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (2)
Ik was er al bang voor dat het zonder het achterlijf niet zou lukken, maar hoopte dat voor een grotere kenner dan ik, ook de kopbeharing en pootbeharing misschien voldoende uitsluitsel zou kunnen geven.
Bedankt voor het meekijken en je reactie!
Groet Arjenne (Spikkelvachtje)
Durf ik niet te zeggen; de achterkant staat niet op de foto, en dan nog....
Denk dat het het beste is om hem weg te zetten als de combinatie van de drie genoemde soorten.https://waarneming.nl/species/185741/photos/?advanced=on
Zie nu ook dat de vraag op waarneming staat en abert hem al heeft beantwoord met dezelfde reactie....