libelle kluut2 Geplaatst op 07-03-2019 om 16:10 Deel op Facebook Deel op Twitter Kan iemand mij vertellen welke libelle dit is? De foto is gemaakt op de Veluwe, oktober vorig jaar.Heeft iemand ook nog een suggestie voor de aanschaf van een libellegids?Alvast mijn hartelijke dank.
jeanette Geplaatst op 07-03-2019 om 22:03 Goed zo! Zul je veel plezier van hebben, Wilma; is echt een uitstekende gids.
kluut2 Geplaatst op 07-03-2019 om 21:47 Hartelijk dank Jeannette!Inmiddels de veldgids Libellen besteld.
jeanette Geplaatst op 07-03-2019 om 17:53 Dat lijkt mij een al wat oud ex. Bruinrode heidelibel - Sympetrum striolatum .De KNNV heeft een hele goede Libellen veldgids uitgegeven, die de in Nederland voorkomende soorten beschrijft.Er is ook nog een uitstekende Veldgids Libellen van Europa.Lees de beoordelingen op de de site van het Vogeldagboek van Adri de Groot maar even op de link's; beide boeken van harte aanbevolen!!
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (3)
Goed zo! Zul je veel plezier van hebben, Wilma; is echt een uitstekende gids.
Hartelijk dank Jeannette!
Inmiddels de veldgids Libellen besteld.
Dat lijkt mij een al wat oud ex. Bruinrode heidelibel - Sympetrum striolatum .
De KNNV heeft een hele goede Libellen veldgids uitgegeven, die de in Nederland voorkomende soorten beschrijft.
Er is ook nog een uitstekende Veldgids Libellen van Europa.
Lees de beoordelingen op de de site van het Vogeldagboek van Adri de Groot maar even op de link's; beide boeken van harte aanbevolen!!