Vergeten,selecteren en rechts op de muis klikken.
Michelle
chelle
Nou,dat kan helaas niet meer Martien.Sommigen doen veel moeite om een link te plaatsen, (jij dus nu ook) maar wordt niet meer groen en helaas schijnt dat niet meer te kunnen. Ik keek al niet meer,maar gisteren heeft mijn kundige man het aan me uitgelegd. Het ligt ook aan de browser wat je hebt. Bij chrome selecteer je het en dan 'ga naar' dan floept ie tevoorschijn.Wij moeten het dus zelf doen.(petities werken niet overigens.)
martiensmit
kan dat nog een werkende link plaatsen?
hoe gaat dat dan
alvast dankjewel
martien
martiensmit
https://youtu.be/iqXAkVhqUZ0
dit is de link die naar het filmpje leid heb ik zojuist geupload
als het een pieper is zou het naar de tekening van de flanken ook een boompieper kunnen zijn de stip streping loopt niet door naar achteren
zoals wel het geval is bij de graspieper
ik weet niet of de link zo zondermeer werkt , de reactie omgeving is totaal veranderd
HG martien
HeleenR
Hippolais bedoelt waarschijnlijk dat de topicstarter de capslock aan had staan waardoor de vraag nogal schreeuwerig overkomt. Dat was ongetwijfeld niet zo bedoeld door Martien. Ben het trouwens eens met graspieper.
w.lemmens
Hugh.... wat en rare totaal niet onderbouwde reactie.
Slaat er nergens op.
hippolais
TIS EEN PIEPERIUS CAPSLOCKIA. BRUIN MET GRIJS DUS AL EEN WAT OUDER EN HARDHOREND EXEMPLAAR
w.lemmens
Dit is geen leeuwerik, Martien, maar een pieper; een graspieper volgens mij.
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (8)
Michelle
hoe gaat dat dan
alvast dankjewel
martien
dit is de link die naar het filmpje leid heb ik zojuist geupload
als het een pieper is zou het naar de tekening van de flanken ook een boompieper kunnen zijn de stip streping loopt niet door naar achteren
zoals wel het geval is bij de graspieper
ik weet niet of de link zo zondermeer werkt , de reactie omgeving is totaal veranderd
HG martien
Slaat er nergens op.
Groeten, Wil