Klimaatverandering
https://youtu.be/Sl9-tY1oZNw
97% van de wetenschappers zijn het er over eens dat opwarming vd aarde een feit is. Hoe moet ik dan deze discussie duiden van sen. Cruz en pres Aaron Maiz van de Siearra Club? Cruz stelt dat data anders uitwijzen en dat er geen sprake is van opwarming.
97% van de wetenschappers zijn het er over eens dat opwarming vd aarde een feit is. Hoe moet ik dan deze discussie duiden van sen. Cruz en pres Aaron Maiz van de Siearra Club? Cruz stelt dat data anders uitwijzen en dat er geen sprake is van opwarming.
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (2)
Wat ik echt vervelend vind aan het 'klimaat-debat' is dat alles maar wordt gekleineerd tot een raar soort weersverwachting die wel of niet mee kan zitten over een paar jaar.
Het lijkt mij beter dat er meer wordt gekeken en over gepraat omtrent de bijbehorende luchtvervuiling, maar ja zelfs rond hele grote steden kijkt men nergens meer van op.
Zolang mensen niet ter plekke doodvallen is er nog niks aan de hand is wellicht het motto?
Overigens zijn het veels te vaak heren met grijs haar en te dure pakken die beslissen over dergelijke zaken en conclusies, het zal hun tijd wel duren hè.
Als je kijkt naar de geschiedenis, dan lijkt klimaatverandering de normale gang van zaken.
Waar komt de ijstijd anders vandaan?
Natuurlijk is het zo dat er de afgelopen eeuw een veel grotere aanslag op de natuurlijke bronnen van de aarde is gepleegd, dat moet wel gevolgen hebben en dat zie je ook.
Alles heeft twee (of meer) kanten, wat men nu vooruitgang noemt zal over een eeuw als ontzettend dom afgedaan worden.
Maar ja, het is ook een leerproces.
Een ding is zeker: zolang geld de tussenschakel of de hoofdschakel is zal de aarde daaronder lijden en tegengas geven om in evenwicht te kunnen blijven.