Joekel babohj Geplaatst op 06-08-2020 om 11:04 Deel op Facebook Deel op Twitter Eigenlijk geen vraag maar een antwoord aan Jeanette 1 i.v.mde foto op de site, waarvan ik tekst en beschrijving heb gecorrigeerd.Bedankt Jeanette.Hgr. Helga
jeanette Geplaatst op 06-08-2020 om 18:19 @Helga, vaker worden deze larven voor een Pissebed aangezien hoor, dus ik snap wel dat je daar in eerste instantie aan denkt.Blijf vooral insecten fotograferen, want dat is zo ontzettend leuk en interessant!!Als je er niet uitkomt : vraag en foto hier plaatsen en dan doen wij ons best om je te helpen te proberen er de juiste naam aan te geven.
babohj Geplaatst op 06-08-2020 om 16:47 Ja, dat lijkt me zeer gewenst en omdat ik klakkeloos heb aangenomen dat het hierom een Pissebed ging is het helaas fout gegaan !Hopelijk de schade bijtijds hersteld . De insektenwereld e.a . blijf ik graag fotograferen.Ik vind het het een heel intrigerend onderwerp.En hierbij nog een foto van het object, wat ik later nogmaals heb gefotografeerd.Bedankt voor je reactie.Hgr. Helga
jeanette Geplaatst op 06-08-2020 om 11:30 Goed zo Helga; het is voor alles beter dat er een goede naam bij staat. Dus als je er niet uitkomt: zet de vraag en foto even op het forum. Daar kijk ik tussen de bedrijven door wel even en bij de foto´s zelden, en daar moeten we ook geen soort van forum van maken, lijkt me.
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (3)
@Helga, vaker worden deze larven voor een Pissebed aangezien hoor, dus ik snap wel dat je daar in eerste instantie aan denkt.
Blijf vooral insecten fotograferen, want dat is zo ontzettend leuk en interessant!!
Als je er niet uitkomt : vraag en foto hier plaatsen en dan doen wij ons best om je te helpen te proberen er de juiste naam aan te geven.
Ja, dat lijkt me zeer gewenst en omdat ik klakkeloos heb aangenomen dat het hier
om een Pissebed ging is het helaas fout gegaan !
Hopelijk de schade bijtijds hersteld . De insektenwereld e.a . blijf ik graag fotograferen.
Ik vind het het een heel intrigerend onderwerp.
En hierbij nog een foto van het object, wat ik later nogmaals heb gefotografeerd.
Bedankt voor je reactie.
Hgr. Helga
Goed zo Helga; het is voor alles beter dat er een goede naam bij staat. Dus als je er niet uitkomt: zet de vraag en foto even op het forum.
Daar kijk ik tussen de bedrijven door wel even en bij de foto´s zelden, en daar moeten we ook geen soort van forum van maken, lijkt me.