Is dit een Driehoekselfje dirkslijkhuis Geplaatst op 07-11-2017 om 19:39 Deel op Facebook Deel op Twitter Ik kende hem niet, maar ik dit mogelijk een Driehoekselfje - Meligramma triangulifera ?
jeanette Geplaatst op 08-11-2017 om 10:44 Dirk, ik weet niet op welke details je bij deze beestjes moet letten om ze uit elkaar te houden,. Misschien geven de poten nog wat info.Zag dat de eerst genoemde soort in oktober niet meer is waargenomen en van de tweede een waarneming zonder foto...Kun je hem even op waarneming zetten?
dirkslijkhuis Geplaatst op 08-11-2017 om 10:24 Deze foto is op 16 oktober jl gemaakt in Dordrecht.Ik dacht ook nog aan een Variabel elfje, man (Meliscaeva auricollis)... ?
jeanette Geplaatst op 07-11-2017 om 22:54 Wanneer heb je de foto gemaakt, Dirk?Hij lijkt er wel sterk op..
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (3)
Dirk, ik weet niet op welke details je bij deze beestjes moet letten om ze uit elkaar te houden,. Misschien geven de poten nog wat info.
Zag dat de eerst genoemde soort in oktober niet meer is waargenomen en van de tweede een waarneming zonder foto...
Kun je hem even op waarneming zetten?
Deze foto is op 16 oktober jl gemaakt in Dordrecht.
Ik dacht ook nog aan een Variabel elfje, man (Meliscaeva auricollis)... ?
Wanneer heb je de foto gemaakt, Dirk?
Hij lijkt er wel sterk op..