Ben het helemaal met je eens dat je vaak heel dichtbij de meest mooie ontdekkingen kunt doen, als je je zintuigen maar goed gebruikt. Alleen op het erf hier al kan ik de hele dat op excursie en zie de meest leuke insecten, momenteel honderden halmvliegjes en andere vliegjes met prachtig getekende ogen op de klimop. Echt schitterend.
tjerknawijn
Bedankt, Jeanette!
Vandaag een bijzondere vondst gedaan op de geluidswal niet ver van mijn huis:
de gebundelde champignonparasol (zeer zeldzaam). Je hoeft soms niet ver te gaan om iets moois te vinden. Leuk!
Groet,
Tjerk
jeanette
Een van de zeer vele sluipwespjes, Tjerk.
Zie er hier momenteel ook veel in allerlei soorten en maten maar niet of nauwelijks op naam te brengen. Je kunt het eventueel nog even op wrn. proberen.
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (6)
Duidelijk, Tjerk! Had ze al op wrn. gezien.....altijd een enorme opkikker zo'n vondst!
En hierbij de tweede foto.
Dank voor je enthousiaste reactie, Jeanette en voor de link.
Ter illustratie voeg ik twee foto's bij.
Wow, dat is een super vondst Tjerk....!
Ben het helemaal met je eens dat je vaak heel dichtbij de meest mooie ontdekkingen kunt doen, als je je zintuigen maar goed gebruikt. Alleen op het erf hier al kan ik de hele dat op excursie en zie de meest leuke insecten, momenteel honderden halmvliegjes en andere vliegjes met prachtig getekende ogen op de klimop. Echt schitterend.
Bedankt, Jeanette!
Vandaag een bijzondere vondst gedaan op de geluidswal niet ver van mijn huis:
de gebundelde champignonparasol (zeer zeldzaam). Je hoeft soms niet ver te gaan om iets moois te vinden. Leuk!
Groet,
Tjerk
Een van de zeer vele sluipwespjes, Tjerk.
Zie er hier momenteel ook veel in allerlei soorten en maten maar niet of nauwelijks op naam te brengen. Je kunt het eventueel nog even op wrn. proberen.