Inloggesukkel en nu weer een lang antwoord kwijt
Beste VV,
Zorg nou verdorie een keer dat je systeem fatsoenlijk werkt #$%%@@#
Niet alleen is het irritant om telkens opnieuw in te moeten loggen als ik een antwoord wil geven, maar net werd ik midden in een lang antwoord met het nodige uitgezoek om links toe te voegen etc. even opgebeld door iemand (wat gek genoeg belangrijker was dan een antwoord op VV afronden) en na een half uurtje ofzo maak ik het antwoord af en verstuur het met als resultaat dat het gewoon in cybernirwana verdwenen is.
Kennelijk ben ik in de tussentijd automagisch weer uitgelogd, wat al irritant is, maar daarbovenop is er ook geen enkele fall-back ingeprogrammeerd waarmee ik mijn werk kan redden en in een nieuw antwoord kan plakken.
Gewoon verdwenen
Niks nette foutmelding "log opnieuw in" over de tekst van m'n antwoord heen.
Niks met de "pagina terug" knop van m'n browser terugkomen in m'n tekst
Gewoon verdwenen
Jongens, dat is geklungel wat gewoon niet meer van deze tijd is.
Huur eens mensen in die wel wat kunnen.
Groet, Arp
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (10)
Ik dacht: " ik haak af,geen zin meer in" maar ja....toch maar weer proberen,echtgenoot erbij die heel kundig is en ja hoor.het lukte
Nu dan maar met weer dat cookiegedoe en opslaan en weer inloggen,zo lang het blijft lukken.
Ik mis wel een aantal mensen.W.s. hetzelfde gedoe????
Met m'n e-mailadres inloggen lukt opeens niet meer, de jaren hiervoor wel maar vanaf gisteren noppes.
Zojuist probeerde ik m'n gebruikersnaam (deed ik nooit) en werkt het wel.
Terwijl het eerder zo'n prettige en overzichtelijke site was......De veranderingen zijn dus beslist geen verbetering.
Het wordt hoog tijd dat er na jaren van geklungel, er nu eens itc-deskundigen mee aan de slag gaan die wel weten hoe je er voor kan zorgen dat de site weer prettig en goed functioneert.
Ik ga maar even wat andersdoen, masr ergerniswekkend is het allemaal wel!
Tjerk
Heel vervelend ja! Het helpt ook niet als je op onthoud mijn gegevens klikt. Dacht eerst dat het aan mij lag maar dat blijkt dus niet zo te zijn!
Heel irritant dat steeds opnieuw inloggen. Ben het helemaal met onderstaanden eens !!!
Ook ik ben tekst en antwoord kwijtgeraakt op Forum.
Gewoon verzonden maar niet geplaatst in Even keuvelen .
Zo vergaat ook mij steeds meer de lust om te reageren of een vraag te stellen, heel jammer.
Dit probleem wordt hopelijk serieus genomen en opgelost.
Gr. Helga
Beste Arp,
Heel vervelend dat dit steeds gebeurt, dit is zeker niet de bedoeling. Excuses hiervoor. We weten dat het nog vaak mis gaat en vinden het zelf ook erg vervelend. Het enige wat we kunnen zeggen is dat de programmeurs zijn er druk mee bezig zijn.
Vriendelijke groet,
Internetredactie Vroege Vogels