Hoe upload ik een filmpje?
Beste forumleden,
Via de rubriek zelf geschoten zou je een filmpje moeten kunnen uploaden, echter ik zie daar geen upload mogelijkheid.
Ik zie wel dat daar filmpjes staan, dus mijn vraag is hoe komen die daar?
Ik heb al contact gehad via Contact bovenin de balk maar dan krijg ik het antwoord dat dat moet via zelf geschoten. Dat was mij al wel bekend, ik had daar ook al aangeven dat er op mijn scherm geen uploadmogelijkheid is te zien. (Bij Foto's zie ik dat wel en ook waar ik deze vraag stel is er wel een mogelijkheid om zowel een foto of een link mee te plaatsen. Dus mijn vraag blijft: waar is de film-upload mogelijkheid?
print screen ingevoegd.
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (4)
Beste Marijke/Vroege Vogels,
Het is me nu eindelijk duidelijk. Ik zou er nooit opgekomen zijn om naar Overzicht te gaan om daar te gaan zoeken.
Bedankt voor deze moeite.
M.vr.groet, Henk57 (Henk v.d. Hoek.)
Beste Henk57,
Lukt het niet om deze pagina waarin wordt uitgelegd hoe het uploaden van een filmpje werkt te openen?
Uploaden van Zelf Geschoten
Vriendelijke groet,
Webredactie Vroege Vogels
Beste Henk,
Ik was iets te voorbarig. Je moet niet naar Zelf geschoten gaan, maar naar Overzicht Onderaan deze pagina (rechts) zie je een foto van een fototoestel en een eekhoorn. De tekst spreekt voor zich.
Marijke
Beste Henk,
Als je een filmpje wilt insturen (ik neem aan dat je dit bedoelt), dan moet dit via wetransfer. Hoe je dit moet doen, staat heel duidelijk beschreven bij filmpje insturen. De redactie van VV maakt een keuze welk filmpje op de site komt te staan. Succes!
Gr. Marijke